Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

Informasi  
Pemilik Rumah Terkejut Besar, Rakaman cctv Perli h...
Tular! Pen ampilan Terbaru Najwa Latiff !??...
Wajib Tahu..!! Cuba Satukan Jari Tengah mu Seperti...
Senamrobik , cer tengok akak yang kat atas pentas ...
'Izreen, Kau Pergi La Gesek2 Kan C1pap kau kat tai...
Lelaki beli telefon bimbit Paling MAHAL Di Dunia!!...
'Undi BN cari penyakit' Datuk Awie cari Lawyer...
Nak layan lagu ke nak lay.an apa ni, la in macam j...
'Bukan orang ketiga, sudah lama pendam'. Akhirnya ...
Kecoh!! Ke munculan Jari Misteri Di Zip Seluar Suf...
4 Beranak Mati ' Teguk Racun ' Sang Ibu M enggelup...
Luar dalam buruk kedut macam lace beropol,Ro zita ...
Gaya Hidup  
Neelofa tayang bum.per, takde kemi k-kemik...
Fasha Sandha menari lagu despacito dengan body fit...
Lihat lelaki ini beri makan sesuatu di air..Tapi l...
Gadis nie sedang beli barang di tepi jalan, tiba-t...
VIRAL! Tali baju anggota girl band ini lepas saat ...
Puas Berte ka-teki, Neelofa Terima Lamaran Datuk H...
Mengejutka n!! Rupanya Neelofa dan Mona Fandey Seb...
Awak.. awak nak kawan dengan saya tak?? Lihat apa ...
'Bila nak main dengan abang'. Luahan suami isteri ...
Anak bongkar kubur ayah kerana mimpi masih hidu p....
“Malaika t tak masuk rumah kalau macam ni…” Rumah ...
Yang salah tetap sala h,kakak bidas Dato Alif Syuk...

Trending

  Neelofa tayang bum.per, takde kemi k-kemik
 
 
  'Undi BN cari penyakit' Datuk Awie cari Lawyer
 
 
  Amalina Bakri tampil sek olahkan Neelofa! Setepek kena!
 
 
  Pemuda ini menangkap makhluk ME NAKUTKAN di hutan. Amat menge jutkan apabila diketahui apakah seb enarnya makhluk itu!
 
 
  'Pucuk dicita, ulam yang datang' puncak gunung tertinggi di duniawi
 
 
  Setelah menjalani 16 kali pe mbedahan akhirnya 'Manusia Pokok' ini..
 
 
  Takziah ' Serangan Jantung ' - Afdlin Shauki
 
 
  Sekilas lihat Nampak biasa tapi cuba Perha tikan betul betu l..Menakut kan! Perha tikan pada lutut wanita ini..
 
 
  Motor Harley Davidson boleh beli ,Nafkah anak bila nak bayar ? Elly Mazlien sindir Azmi Hatta.
 
 
  Pemuda ini terperanja t apabila menemui benda meng erikan pada akar sebatang pokok besar yang tumbang.Pe rhatikan.
 
 


Lain-lain

loading...