Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

Gaya Hidup 

 
Hobi wanita seperti ini tidak baik untuk awak nikah.. Awak tidak akan dapat TAHAN!!
2018-08-19      Armagan
Hobi wanita seperti ini tidak baik untuk awak nika...
 
 
 
Polis ini menahan seorang wanita kerana memandu dalam keadaan mabuk. Namun, selepas melihat apa yang ada dalam bonet kereta, dia terus menangis..
2018-08-19      Khamaruddin
Polis ini menahan seorang wanita kerana memandu da...
 
 
 
KO yang paling Kreatif dalam sejarah MMA!! Petinju ini lawan dengan helah yang awak tidak pernah bayangkan
2018-08-19      Video Hangat
KO yang paling Kreatif dalam sejarah MMA!! Petinju...
 
 
 
Rakam terus di dalam air: Proses penangkapan udang dan ketam guna perangkap! Lihat cam mana ketam masuk perangkap!
2018-08-19      Video Hangat
Rakam terus di dalam air: Proses penangkapan udang...
 
 
 
Haa Baru kau Tau Takut..P ucat Muka bila tersedar ada CCTV
2018-08-19      Armagan
Haa Baru kau Tau Takut..Pucat Muka bila tersedar a...
 
 
 
Memang biadap perempuan cina ni.. berdiri dan halang kereta lain masuk parking.. Nak 'booking' untuk kereta suami dia.. Apa pendapat korang?
2018-08-19      Khamaruddin
Memang biadap perempuan cina ni.. berdiri dan hala...
 
 
 
Wow! Lelaki buang 23 Tong makanan ikan ke dalam sungai, tengok apa yang berlaku seterusnya.. Semua Ikan Gila Dah!
2018-08-19      Video Hangat
Wow! Lelaki buang 23 Tong makanan ikan ke dalam su...
 
 
 
Awek muntah kat tandas kerana mabuk.. Pintu tidak TUTUP!!.. Tiba-tiba ada orang buka pintu.. Saat seterusnya tak sanggup tengok
2018-08-19      Video Hangat
Awek muntah kat tandas kerana mabuk.. Pintu tidak ...
 
 
 
Kejam!! Trak ingat dia badan besar.. buli lori kecil kat jalan raya.. Tengok Cam Mana Lori Kecil ni Balas Dendam..
2018-08-19      Clement Lucas
Kejam!! Trak Ingat Dia Badan Besar.. Buli Lori Kec...
 
 
 
Seram..Wanit a ini tiba-tiba 'Hilang' ketika siaran langsung tel evisyen.. Bunian ? Jelmaan atau Hantu ?
2018-08-19      Armagan
Seram..Wanita ini Tiba-Tiba 'Hilang' Ketika Siaran...
 
 

Trending

  Laporan Me ngejutkan dedah perincian bagaimana Jho Low lari dengan isteri, anak.. Rup a-rupanya ada 'Kuasa Besar' sedang mel indungi Jho Low
 
 
  Jawatan PM. Akhirnya Anwar Sendiri Bersuara! Terdiam Terus 'Batu Api'...
 
 
  Azreen Manan Meninggal Dunia
 
 
  Terkejut bila tahu biodata calon Pas PRK Seri Setia!
 
 
  Lihat Cara Billionair Jack Ma Melayan Dr Mahathir di China
 
 
  Tengah malam memandu kat terowong karak.. Tengok apa yang dirak amkan! Lihat saat 46, Sudah lihat 2 kali masih rasa sangat NGERi!
 
 
  Seram..Wan ita ini tiba-tiba 'Hilang' ketika siaran langsung t elevisyen. . Bunian ? Jelmaan atau Hantu ?
 
 
  Tak tahu malu pun... Awek ganggu penumpang lelaki yang duduk sebelah cam ni..
 
 
  Gempar!! KJ Didesak Tinggalkan UMNO Segera
 
 
  Bongkar Habis! Tony Pua dedah rahsia PAC halang Najib dan Jho Low Disiasat