Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

Gaya Hidup 

 
Sudah Nikahi Gadis Ukraine? Akhirnya Zul Ariffin Buka Mulut! Tak Sangka!
2019-01-12      Video Hangat
Sudah Nikahi Gadis Ukraine? Akhirnya Zul Ariffin B...
 
 
 
Bukan hak saya, kenapa saya nak jaga – Akhirnya Adam Shahz Dedah Punca Tak Jaga Anak Sulung Fatin Afeefa
2019-01-11      Clement Lucas
Sebelum kita melihat pendedahan Adam Shahz tentang...
 
 
 
Pintu muncul di tembok gunung dan hilang secara tiba-tiba? Kejadian buat para ahli geologi terkejut!
2019-01-11      Video Hangat
Sebelum kita melihat pintu yang muncul di tembok g...
 
 
 
Pembalakan dan pemprosesan yang awak tidak pernah lihat! Betul-betul mengejutkan!
2019-01-11      Clement Lucas
Sebelum kita melihat pembalakan dan pemprosesan in...
 
 
 
Penunggu Sungai Beri Peringatan! Para Penduduk Ketakutan! Perhatikan Yang Terjadi..
2019-01-11      Video Hangat
Sebelum kita melihat apakah yang terjadi, mari kit...
 
 
 
Bikin Malu !! Ingat tak ada CCTV? Lihat apa yang mereka buat..
2019-01-11      Armagan
Bikin Malu !! Ingat tak ada CCTV? Lihat apa yang m...
 
 
 
Inilah yang Terjadi Ketika Membuat Operator Alat Berat Marah !! Jangan main-main
2019-01-11      Khamaruddin
Inilah yang Terjadi Ketika Membuat Operator Alat B...
 
 
 
Sila ambil balik anak awak skrggg… saya bukan nak sgt anak awak! Akhirnya Aliff Syukri Meletup
2019-01-10      Khamaruddin
Usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzam...
 
 
 
Viral sebak tengok pakaian murid ni bersyukur lah apa yang kita ada
2019-01-10      Clement Lucas
Sebelum kita melihat pakaian murid ini, mari kita ...
 
 
 
Ini adalah balas dendam yang paling Syok untuk orang yang block kereta di depan rumah awak... Tengok sampai akhir!!
2019-01-10      Video Hangat
Sebelum kita melihat bagaimana membalas dendam ora...
 
 

Trending

  Saat memal ukan..! Tak sangka akan berlaku kejadian seperti ini
 
 
  'Tak sangka rambut hajah karat jugak !' — Terupload foto freehair, NEELOFA jadi bahan Makcik Puaka
 
 
  Kejutan Kayveas: 'Saya penyokong Dr M dan Anwar' ! Lihat apa yang dia cakap..
 
 
  Harap Dr. M tidak berdendam - Najib
 
 
  Terkini : Tengku Abdullah Tiada Komen! Tunku Azizah Menangis
 
 
  Kena Karma! Doktor muda ini dipecat setelah menyerang pemandu Uber yang malang ini
 
 
  Terkini: Kenyataan Berani Mak Cik! 'Mahathir Pun Tak Betul!'
 
 
  Dia menembak sendiri dengan senapang di dalam air.. Saat peluru pancut keluar, semua orang lihat sampai tidak berani ber nafas..!
 
 
  Wanita ini pura-pura tidur saat mertua masuk biliknya, lalu hal yang tak disangka ini terjad i..!
 
 
  Masyaallah !!..Antara Tsunami Terburuk Dalam Sejarah