Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Detik Detik wanita cantik terakam cctv.. Astag firullah.. Insaf lah!!

2018-02-10      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Tengok betul2 apa yang wanita cantik ni tengah buat? Mungkin dia ingat tidak ada orang tahu, tapi cctv telah rakamkan semua perbuatan dia dah. Jangan sesekali ingat tidak ada orang tahu. Walau pun tak ada cctv, allah akan tahu jugak!!

Kes pencurian sering berlaku kat mana-mana sahaja. Dalam semua kedai, nampaknya kedai jual telefon bimbit sering jadi target mereka yang nak rompak. Ini disebabkan telefon kecil dan senang disembunyikan, dan juga ada nilai dan mempunyai harga yang mahal. Kalau dijual kepada orang lain pun boleh dapat duit yang lumayan. Itulah sebabnya kedai hand phone sering dijadikan target perompak.

Yang buat orang hairan kenapa tidak mau kerja untuk dapatkan duit beli hand phone kenapa nak curi. Curi bukan sesuatu yang baik sebab ada risiko, kalau ditangkap orang pasti kena belasah dan dibawa ke balai polis. Kan sekarang ada banyak peluang pekerjaan kat luar sana. Boleh pilih mana-mana kerja untuk buat dan dapat duit untuk menampung kehidupan, tidak perlu curi. Kalau semua orang curi pasti masyarakat akan jadi huru hara dan tidak aman.

Sampai hari ini kes pencurian masih tidak dapat dielakkan dan tidak ada cara yang baik untuk mengatasi masalah ini. Apa pandangan anda terhadap situasi seperti ini? Jom sama2 lihat video di bawah.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Dulu Sufian Suhaimi 'T inggalkan Bekas Kekasih Demi Elfira' Kini ..??
 
 
  naik helik opter pun putus juga k..berita putus tunang Elfira jadi bahan lawak
 
 
  bukan saya sorang yang kena, nelydia pun kena j ugak-farid kamil
 
 
  Tampak seperti gubuk reot, tak disangka isi didala mnya menge jutkan..
 
 
  Akhirnya Suffian Suhaimi tampil jawab statement ibu Elfira Loy tentang isu Putus Tunang
 
 
  Tak malu ya? Kelakuan gadis ni kat dalam subway buat orang geleng kepala...
 
 
  Harap Anak saya Ditemukan Lelaki Jujur, ' Ibu Buka mulut putus Tunang dengan Sufian Suhaimi.
 
 
  Astaqfirul lah.. Kat masjid dia pun boleh buat... Nasib baik pegawai cepat bertindak
 
 
  Viral misteri - Seorang lelaki menggakui telah menj elejahi sehingga ke tahun 2118
 
 
  lori terpa njang di dunia!!