Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Bapak check handpone anak2 ITu sungguh mengecewa Kan

2018-02-13      Reymih      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Bapa Check Henpon Anak, Ini yang didapatinya sungguh mengecewakan..

Kami hanya sekadar share Video ini dari pelbagai sumber website dan laman-laman sosial yang sedang Trending dan Tular. Untuk mengetahui info selanjutnya, sila tonton video ini sehingga ke hujungnya supaya anda mendapat informasi yang lengkap. Terima kasih kerana sudi menonton saluran video-video viral dari kami seperti video Isu semasa, informasi, hiburan, video tular, sukan, berita terkini dan banyak lagi. Kami bawakan pada anda adalah video-video yang sangat menarik untuk ditonton kerana video ini telah tular di laman-laman sosial. Sila like dan share..TQ. Selamat menonton. Sila tonton video di bawah.
Just share vedio Yee...Kami hanya memberi manfaat kepada setiap orang orang..
Kepada anak anak bapa tersayang hormat lah orang Tua mereka ingin Yang terbaik untuk anak nya ..orng Tua mengaharap Kan anak nya bole melakukan terbaik tuk masa depan bersama keluarga itu harapan bapa Kita ..kasih sayang trhp klurga mesti Ada ..berita sedikit panas tapi ne bermakna untuk semua harus tahu apa Yang berlaku sekiranya anak tidak Di pntau setiap masa. Pastikn kalau nak bagi hp Tu simpan lh dekat rumah jngn biarkn dia senitasa bw hp ke mana mana Kita X tahu apa yg akan terjdi..

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Dulu Sufian Suhaimi 'T inggalkan Bekas Kekasih Demi Elfira' Kini ..??
 
 
  naik helik opter pun putus juga k..berita putus tunang Elfira jadi bahan lawak
 
 
  bukan saya sorang yang kena, nelydia pun kena j ugak-farid kamil
 
 
  Tampak seperti gubuk reot, tak disangka isi didala mnya menge jutkan..
 
 
  Akhirnya Suffian Suhaimi tampil jawab statement ibu Elfira Loy tentang isu Putus Tunang
 
 
  Tak malu ya? Kelakuan gadis ni kat dalam subway buat orang geleng kepala...
 
 
  Astaqfirul lah.. Kat masjid dia pun boleh buat... Nasib baik pegawai cepat bertindak
 
 
  Harap Anak saya Ditemukan Lelaki Jujur, ' Ibu Buka mulut putus Tunang dengan Sufian Suhaimi.
 
 
  Viral misteri - Seorang lelaki menggakui telah menj elejahi sehingga ke tahun 2118
 
 
  lori terpa njang di dunia!!