Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Temui Petai yang Aneh di hutan Grik Perak, Abang ni Terkejut habis ketika melihat dekat..Wah Giler Betul!

2018-02-13      videoviral      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Temui Petai yang Aneh di hutan Grik Perak, Abang ni Terkejut Habis ketika Melihat Dekat..Wah Giler Betul!

Untuk terus menonton video yang menarik ini sila kan langsung saja scroll ke video nya di bawah...

Video yang menarik ini telah menjadi viral tidak lama dulu di Malaysia. Cerita dalam video ini ternyata menarik perhatian semua netizen yang menonton nya.

Kisah yang dipaparkan adalah mengenai seorang lelaki yang menemui petai yang cukup aneh dan tidak pernah di lihat nya sebelum ini ketika menjelajah hutan di Grik, Perak.

Petai yang di temui nya memang berlainan dari petai petai yang biasa kita lihat di jual di pasar pasar.

Bayangkanlah petai yang di temui lelaki tersebut panjang buahnya sepapan melebihi satu setengah meter dan beratnya hampir 4 kilogram.

Giler memang petai yang di temui nya itu dan kerana itu lah petai tersebut di kenali sebagai petai gergasi.

Petai gergasi ini bukan saja di temui oleh lelaki tersebut di hutan Grik tetapi petai yang serupa pernah sebelum ini,di temui oleh orang di hutan negara Thailand dab dikatakan ada juga di hutan myanmar dan negara asia tenggara yang lain.

Wah giler kan penemuan lelaki tersebut. Jom kita saksikan petai gergasi yang ditemui nya.

Jangan lupa share juga dengan kawan kawan.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Laporan Me ngejutkan dedah perincian bagaimana Jho Low lari dengan isteri, anak.. Rup a-rupanya ada 'Kuasa Besar' sedang mel indungi Jho Low
 
 
  Jawatan PM. Akhirnya Anwar Sendiri Bersuara! Terdiam Terus 'Batu Api'...
 
 
  Azreen Manan Meninggal Dunia
 
 
  Terkejut bila tahu biodata calon Pas PRK Seri Setia!
 
 
  Lihat Cara Billionair Jack Ma Melayan Dr Mahathir di China
 
 
  Tengah malam memandu kat terowong karak.. Tengok apa yang dirak amkan! Lihat saat 46, Sudah lihat 2 kali masih rasa sangat NGERi!
 
 
  Seram..Wan ita ini tiba-tiba 'Hilang' ketika siaran langsung t elevisyen. . Bunian ? Jelmaan atau Hantu ?
 
 
  Tak tahu malu pun... Awek ganggu penumpang lelaki yang duduk sebelah cam ni..
 
 
  Gempar!! KJ Didesak Tinggalkan UMNO Segera
 
 
  Bongkar Habis! Tony Pua dedah rahsia PAC halang Najib dan Jho Low Disiasat