Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Temui Petai yang Aneh di hutan Grik Perak, Abang ni Terkejut habis ketika melihat dekat..Wah Giler Betul!

2018-02-13      videoviral      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Temui Petai yang Aneh di hutan Grik Perak, Abang ni Terkejut Habis ketika Melihat Dekat..Wah Giler Betul!

Untuk terus menonton video yang menarik ini sila kan langsung saja scroll ke video nya di bawah...

Video yang menarik ini telah menjadi viral tidak lama dulu di Malaysia. Cerita dalam video ini ternyata menarik perhatian semua netizen yang menonton nya.

Kisah yang dipaparkan adalah mengenai seorang lelaki yang menemui petai yang cukup aneh dan tidak pernah di lihat nya sebelum ini ketika menjelajah hutan di Grik, Perak.

Petai yang di temui nya memang berlainan dari petai petai yang biasa kita lihat di jual di pasar pasar.

Bayangkanlah petai yang di temui lelaki tersebut panjang buahnya sepapan melebihi satu setengah meter dan beratnya hampir 4 kilogram.

Giler memang petai yang di temui nya itu dan kerana itu lah petai tersebut di kenali sebagai petai gergasi.

Petai gergasi ini bukan saja di temui oleh lelaki tersebut di hutan Grik tetapi petai yang serupa pernah sebelum ini,di temui oleh orang di hutan negara Thailand dab dikatakan ada juga di hutan myanmar dan negara asia tenggara yang lain.

Wah giler kan penemuan lelaki tersebut. Jom kita saksikan petai gergasi yang ditemui nya.

Jangan lupa share juga dengan kawan kawan.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Best siot!! Uqasha Senrose Kena Gomol Dengan Sepupu Lelaki #uqasha #k ontroversi
 
 
  Fuhh!! Boleh Pulak Perdana Ni Main Kejar Kejar Dengan Polis
 
 
  Kereta Baru Ini D ikuburkan Selama 50 Tahun Untuk 'Tujuan' INI.. !!
 
 
  Al-Fatihah Zaibo Meninggal Dunia.. 'Sempat Takbir tiga kali sebelum Rebah..'
 
 
  BIADAP!!.. Jijiknya perbuatan perempuan ni..Hati2 Kalau buat facial muk a..takut jadi macam ni..peremp uan ni tak senonoh betul..
 
 
  Dirakam oleh Kamera Drone, Ratusan Duyung di Laut Membuat Orang Aneh.
 
 
  Pengasuh mengamuk bila bayi pecahkan gelas.. Kucing per tahankan bayi dari pengasuh!
 
 
  Tragis! Detik Tengku Adnan Di Tahan SPRM..!
 
 
  Penyelam ini terkejut! Melihat terdapat banyak pat ung-patung di laut, tiba-tiba ternyata ... WOOW
 
 
  Nak tunjuk HEBAT sangat memotong dekat corner, tu habuan dia