Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

lori terpanjang di dunia!!

2018-02-18      ezal      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

hai kali ini kita nk cerita lori terpanjang di dunia...bagaimana bawaknya lori panjang mcm tu klu jln lurus boleh lagi kalau nk masuk simpang mcm mana ye..

sebelum kita lanjut cerita kita kami mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi singgah ke channel kami.

ok kita sambung cerita kita semula ada beberapa lori terpanjang di dunia yg seperti kereta api sudah bila berjalan lurus ok la tapi bila nak belok macam mana ye apa pendapat anda tapi tak heran bagi yg pro tidak susah bagi pro betul tak..klu yg belum pro tu jgn cuba cuba takut jadi yang tak di ingini.yg bawak lori ini semestinya gaji mahal kan yg bawak lori 3tan saja basict 2000 apa lagi yg bertan tan kan...apa kah ada lesen lagi yg bawak lori sepanjang ini..nak tahu lebih lengkap tengok la video di bawah ini ye tengok sampai habis baru best

sekian saja dari kami menceritakan lori terpanjang di dunia kata nya...jgan lupa video yg akan dtg yg lebih menarik unik dan sebagainya bermacam macam lagi video yg akan kita upload untuk ada jgn ketinggalan ye...kami mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi singgah dah membaca dan menonton video kami sekian terima kasih

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Bagai bumi dan langit! Inilah perbezaan pasukan Malaysia dan Indonesia di Piala AFF Suzuki Cup
 
 
  Dah tak boleh buat apa, mahkamah tolak rayuan peguam Najib.. Ini nasib Najib sekarang yang Memil ukan!!
 
 
  Ahmad Maslan jangan lompat ke PH - Nurul Izzah
 
 
  Bila Uqasha Senrose Cakap Kelantan, Pekat Betul..!!
 
 
  Lihat apa terjadi bila Najib keluar Mahkamah! Najib Tak Mahu Buat Sidang Media?
 
 
  Gelagat remaja sekarang memang cam ni ke? Tak malu pon!!
 
 
  Gerimis iringi per semadian 5 sahabat
 
 
  Makhluk purba ratusan tahun muncul di gua thailand.
 
 
  Jurukamera tv3 terjatuh dari bot.
 
 
  Pengemis terkaya di dunia.