Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

lori terpanjang di dunia!!

ezal      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

hai kali ini kita nk cerita lori terpanjang di dunia...bagaimana bawaknya lori panjang mcm tu klu jln lurus boleh lagi kalau nk masuk simpang mcm mana ye..

sebelum kita lanjut cerita kita kami mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi singgah ke channel kami.

ok kita sambung cerita kita semula ada beberapa lori terpanjang di dunia yg seperti kereta api sudah bila berjalan lurus ok la tapi bila nak belok macam mana ye apa pendapat anda tapi tak heran bagi yg pro tidak susah bagi pro betul tak..klu yg belum pro tu jgn cuba cuba takut jadi yang tak di ingini.yg bawak lori ini semestinya gaji mahal kan yg bawak lori 3tan saja basict 2000 apa lagi yg bertan tan kan...apa kah ada lesen lagi yg bawak lori sepanjang ini..nak tahu lebih lengkap tengok la video di bawah ini ye tengok sampai habis baru best

sekian saja dari kami menceritakan lori terpanjang di dunia kata nya...jgan lupa video yg akan dtg yg lebih menarik unik dan sebagainya bermacam macam lagi video yg akan kita upload untuk ada jgn ketinggalan ye...kami mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi singgah dah membaca dan menonton video kami sekian terima kasih

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:
loading...


Trending

  Peguam Negara dedahkan individu terlibat kes pembun uhan Altan tuya...!!
 
 
  Rakyat seb enarnya yang bersalah bukan Najib atau Rosmah - Lokman Noor Adam
 
 
  Bekas Perdana Menteri Dato Seri Najip bakal dipenjara 15 tahun dan sebatan??
 
 
  Heboh!! Suara dajjal mulai didengari di pulau ini
 
 
  Najib dedah beg yang dirampas adalah hadiah daripada m enantunya untuk Rosmah
 
 
  Cemas!! Ditemukan Di Amazon.. D etik-detik Cuba Tangkap Ular Raksasa Buat Semua orang rasa tidak dapat nafas..
 
 
  Trik baru-Cara melihat isi pesan Whatsapp yang telah dihapus si pengirim
 
 
  Kes Altantuya sudah selesai semasa pem erintahan saya lagi. Tiada keperluan untuk dibuka semula - Najib
 
 
  Bekas PM, Najib tak tahu sumber dana beli barang kemas Rosmah
 
 
  Ingat pasangan ini? Begini sosok anaknya dan kehidu pannya sek arang...
 
 


Lain-lain

loading...