Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Astaqfirulla h.. Kat masjid dia pun boleh buat... Nasib baik pegawai cepat bertindak

Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Astaqfirullah.. Kat Masjid Dia Pun Boleh Buat cam ni... Nasib baik ada pegawai kat sana cepat bertindak!!

Kenapa boleh jadi cam ni.. ni kan tempat masjid pun berani nak curi. Tak tau ada CCTV ke??!! Kalau nak curi pun kena tengok tempat, tu ialah Masjid nie.. tak baik buat cam tu!! Ingat lelaki yang pandai curi, tak sangka sekarang kaum perempuan jugak yang nak curi benda. Nampak cam akhir zaman dah nie..

Agama sering ajar kita jadi seorang insan yang baik, tapi memang ada segelintir orang yang memang beragama, tidak hiraukan ajaran yang baik tu, dan buat perkara yang tidak baik seperti mencuri. Lihat apa yang gadis di dalam nie buat, dia bukan saja mencuri, tapi curi lagi kat tempat seperti masjid. Dia tahu apa yang dia buat adalah dilarang dalam agama mereka, tapi masih buat lagi. Perbuatan seperti ini amat tidak hormat kepada ajaran yang disampaikan oleh agama mereka, ia juga akan merosakkan nama baik agama atau masjid mereka.

Lain kali kalau keluar lepas mesti berhati-hati, kalau ada bawa beg, harus sentiasa bawa beg dan jangan letak kat tempat lain sesuka hati jer, walau pun pergi masjid pun sama jugak. Nanti kalau diambil orang susah nak dapat balik. Jangan lupa share video ni ya

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:
loading...


Trending

  Peguam Negara dedahkan individu terlibat kes pembun uhan Altan tuya...!!
 
 
  Rakyat seb enarnya yang bersalah bukan Najib atau Rosmah - Lokman Noor Adam
 
 
  Bekas Perdana Menteri Dato Seri Najip bakal dipenjara 15 tahun dan sebatan??
 
 
  Heboh!! Suara dajjal mulai didengari di pulau ini
 
 
  Najib dedah beg yang dirampas adalah hadiah daripada m enantunya untuk Rosmah
 
 
  Cemas!! Ditemukan Di Amazon.. D etik-detik Cuba Tangkap Ular Raksasa Buat Semua orang rasa tidak dapat nafas..
 
 
  Trik baru-Cara melihat isi pesan Whatsapp yang telah dihapus si pengirim
 
 
  Kes Altantuya sudah selesai semasa pem erintahan saya lagi. Tiada keperluan untuk dibuka semula - Najib
 
 
  Bekas PM, Najib tak tahu sumber dana beli barang kemas Rosmah
 
 
  Ingat pasangan ini? Begini sosok anaknya dan kehidu pannya sek arang...
 
 


Lain-lain

loading...