Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Astaqfirulla h.. Kat masjid dia pun boleh buat... Nasib baik pegawai cepat bertindak

2018-02-18      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Astaqfirullah.. Kat Masjid Dia Pun Boleh Buat cam ni... Nasib baik ada pegawai kat sana cepat bertindak!!

Kenapa boleh jadi cam ni.. ni kan tempat masjid pun berani nak curi. Tak tau ada CCTV ke??!! Kalau nak curi pun kena tengok tempat, tu ialah Masjid nie.. tak baik buat cam tu!! Ingat lelaki yang pandai curi, tak sangka sekarang kaum perempuan jugak yang nak curi benda. Nampak cam akhir zaman dah nie..

Agama sering ajar kita jadi seorang insan yang baik, tapi memang ada segelintir orang yang memang beragama, tidak hiraukan ajaran yang baik tu, dan buat perkara yang tidak baik seperti mencuri. Lihat apa yang gadis di dalam nie buat, dia bukan saja mencuri, tapi curi lagi kat tempat seperti masjid. Dia tahu apa yang dia buat adalah dilarang dalam agama mereka, tapi masih buat lagi. Perbuatan seperti ini amat tidak hormat kepada ajaran yang disampaikan oleh agama mereka, ia juga akan merosakkan nama baik agama atau masjid mereka.

Lain kali kalau keluar lepas mesti berhati-hati, kalau ada bawa beg, harus sentiasa bawa beg dan jangan letak kat tempat lain sesuka hati jer, walau pun pergi masjid pun sama jugak. Nanti kalau diambil orang susah nak dapat balik. Jangan lupa share video ni ya

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Tak Mahu B ersubahat, Akhirnya Boy Iman Dedah Perangai Sebenar Datuk Seri Vida
 
 
  Najib Suspek Utama ! - Tangkapan Akan Di Buat Tak Lama Lagi
 
 
  6 ikan yang merba haya, sebaiknya anda tidak makan..
 
 
  Doktor Dedah - Ubat Hormon ' Kuat ' Rosmah Berharga RM1 Juta!
 
 
  Buka mata anda ! Inilah 5 p enampakan paling aneh yang di rakamkan di planet mars oleh Nasa.
 
 
  Berubah menjadi racun ! 10 makanan paling pantang di hangat kan dua kali.
 
 
  Pemandu Penggali Terkejut oleh Sesuatu Di pindahkan apabila Menggali, Ini Adalah Sebab!
 
 
  Jangan sering mandi meng gunakan air ini kerana boleh meny ebabkan penyakit yang mematikan !
 
 
  Pegawai Timbalan Menteri KD N.....Kant oiii...!!
 
 
  Petani ini secara tidak sengaja menemui Pintu Mist erius, Ketika Mem asukkannya sangat men gagumkan !!