Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Skill tak menjadi, jasat bersepai atas jalan

KFRZ Media      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Skill tak menjadi, jasat bersepai atas jalan

Mat rempit oh mat rempit, kerana nila setitik rosak susu sebelanga, begitulah perumpamaan yang paling sesuai dengan nya. Mana tak nya, kerana sorang mat rempit, habis beribu2 mat moto atau penunggang moto jadi mangsa keadaan.

Atas jalanraya bukan tempat mu wahai mat rempit. Jangan kerana engkorang, kami yang penunggang moto ni di kecam.

Nak mati matilah sorang sorang jgn libatkan orang lain.

Please lah mat rempit sekalian.

Ingatlah mak ayah kat rumah tu, korang bukan tiba tiba ada kat dunia.

Kuala lumpur - Gejala mat remput kian merungsingkan negara, kerana mereka telah berleluasa. Meningkatkan kan risiko dijalan raya. Statistik terkini kematian di jalan raya adalah dari penunggang motosikal. Dimana mereka menyumbang hampir 80% kematian akibat kemalangan dijalan raya. Faktor ini didorong oleh tiada displin semasa menunggang motosikal dan membuay aksi berbahaya. Justeru itu, pihak berkuasa telah melaksanakan tindakan drastik bagi membendung gejala ini - ber nama.

Admin nasihatkan kepada penunggang motosikal agar lebih berhati hati dan elak kanlah diri dari gejala tidak bermoral dijalan raya.

Ikut dan patuhilah peraturan lalu lintas mudah mudahan anda selamat sampai di destunasi yang ditujui sekian.

By noname
KFRZ MP SB

Scroll ke bawah untuk melihat aksi aksi matrempit yang membahayakan penunggang motosikal yang lain.

IKLAN :
Ingin iklankan produk tapi tak cukup modal, kami ada caranya. Hubungi: [email protected]


Terima kasih kerana sudi menonton.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:
loading...


Trending

  Peguam Negara dedahkan individu terlibat kes pembun uhan Altan tuya...!!
 
 
  Rakyat seb enarnya yang bersalah bukan Najib atau Rosmah - Lokman Noor Adam
 
 
  Bekas Perdana Menteri Dato Seri Najip bakal dipenjara 15 tahun dan sebatan??
 
 
  Heboh!! Suara dajjal mulai didengari di pulau ini
 
 
  Mampukah Najib di dakwa? - p ertembunga n peguam terkenal dunia dijangka untuk kes 1MDB
 
 
  Najib dedah beg yang dirampas adalah hadiah daripada m enantunya untuk Rosmah
 
 
  Cemas!! Ditemukan Di Amazon.. D etik-detik Cuba Tangkap Ular Raksasa Buat Semua orang rasa tidak dapat nafas..
 
 
  Trik baru-Cara melihat isi pesan Whatsapp yang telah dihapus si pengirim
 
 
  Kes Altantuya sudah selesai semasa pem erintahan saya lagi. Tiada keperluan untuk dibuka semula - Najib
 
 
  Ingat pasangan ini? Begini sosok anaknya dan kehidu pannya sek arang...
 
 


Lain-lain

loading...