Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Skill tak menjadi, jasat bersepai atas jalan

2018-03-09      penmarker.com      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Skill tak menjadi, jasat bersepai atas jalan

Mat rempit oh mat rempit, kerana nila setitik rosak susu sebelanga, begitulah perumpamaan yang paling sesuai dengan nya. Mana tak nya, kerana sorang mat rempit, habis beribu2 mat moto atau penunggang moto jadi mangsa keadaan.

Atas jalanraya bukan tempat mu wahai mat rempit. Jangan kerana engkorang, kami yang penunggang moto ni di kecam.

Nak mati matilah sorang sorang jgn libatkan orang lain.

Please lah mat rempit sekalian.

Ingatlah mak ayah kat rumah tu, korang bukan tiba tiba ada kat dunia.

Kuala lumpur - Gejala mat remput kian merungsingkan negara, kerana mereka telah berleluasa. Meningkatkan kan risiko dijalan raya. Statistik terkini kematian di jalan raya adalah dari penunggang motosikal. Dimana mereka menyumbang hampir 80% kematian akibat kemalangan dijalan raya. Faktor ini didorong oleh tiada displin semasa menunggang motosikal dan membuay aksi berbahaya. Justeru itu, pihak berkuasa telah melaksanakan tindakan drastik bagi membendung gejala ini - ber nama.

Admin nasihatkan kepada penunggang motosikal agar lebih berhati hati dan elak kanlah diri dari gejala tidak bermoral dijalan raya.

Ikut dan patuhilah peraturan lalu lintas mudah mudahan anda selamat sampai di destunasi yang ditujui sekian.

By noname
KFRZ MP SB

Scroll ke bawah untuk melihat aksi aksi matrempit yang membahayakan penunggang motosikal yang lain.

IKLAN :
Ingin iklankan produk tapi tak cukup modal, kami ada caranya. Hubungi: [email protected]


Terima kasih kerana sudi menonton.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Tak Mahu B ersubahat, Akhirnya Boy Iman Dedah Perangai Sebenar Datuk Seri Vida
 
 
  Najib Suspek Utama ! - Tangkapan Akan Di Buat Tak Lama Lagi
 
 
  6 ikan yang merba haya, sebaiknya anda tidak makan..
 
 
  Doktor Dedah - Ubat Hormon ' Kuat ' Rosmah Berharga RM1 Juta!
 
 
  Buka mata anda ! Inilah 5 p enampakan paling aneh yang di rakamkan di planet mars oleh Nasa.
 
 
  Berubah menjadi racun ! 10 makanan paling pantang di hangat kan dua kali.
 
 
  Pemandu Penggali Terkejut oleh Sesuatu Di pindahkan apabila Menggali, Ini Adalah Sebab!
 
 
  Jangan sering mandi meng gunakan air ini kerana boleh meny ebabkan penyakit yang mematikan !
 
 
  Pegawai Timbalan Menteri KD N.....Kant oiii...!!
 
 
  Petani ini secara tidak sengaja menemui Pintu Mist erius, Ketika Mem asukkannya sangat men gagumkan !!