Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Skill tak menjadi, jasat bersepai atas jalan

2018-03-09      penmarker.com      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Skill tak menjadi, jasat bersepai atas jalan

Mat rempit oh mat rempit, kerana nila setitik rosak susu sebelanga, begitulah perumpamaan yang paling sesuai dengan nya. Mana tak nya, kerana sorang mat rempit, habis beribu2 mat moto atau penunggang moto jadi mangsa keadaan.

Atas jalanraya bukan tempat mu wahai mat rempit. Jangan kerana engkorang, kami yang penunggang moto ni di kecam.

Nak mati matilah sorang sorang jgn libatkan orang lain.

Please lah mat rempit sekalian.

Ingatlah mak ayah kat rumah tu, korang bukan tiba tiba ada kat dunia.

Kuala lumpur - Gejala mat remput kian merungsingkan negara, kerana mereka telah berleluasa. Meningkatkan kan risiko dijalan raya. Statistik terkini kematian di jalan raya adalah dari penunggang motosikal. Dimana mereka menyumbang hampir 80% kematian akibat kemalangan dijalan raya. Faktor ini didorong oleh tiada displin semasa menunggang motosikal dan membuay aksi berbahaya. Justeru itu, pihak berkuasa telah melaksanakan tindakan drastik bagi membendung gejala ini - ber nama.

Admin nasihatkan kepada penunggang motosikal agar lebih berhati hati dan elak kanlah diri dari gejala tidak bermoral dijalan raya.

Ikut dan patuhilah peraturan lalu lintas mudah mudahan anda selamat sampai di destunasi yang ditujui sekian.

By noname
KFRZ MP SB

Scroll ke bawah untuk melihat aksi aksi matrempit yang membahayakan penunggang motosikal yang lain.

IKLAN :
Ingin iklankan produk tapi tak cukup modal, kami ada caranya. Hubungi: [email protected]


Terima kasih kerana sudi menonton.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Bagai bumi dan langit! Inilah perbezaan pasukan Malaysia dan Indonesia di Piala AFF Suzuki Cup
 
 
  Dah tak boleh buat apa, mahkamah tolak rayuan peguam Najib.. Ini nasib Najib sekarang yang Memil ukan!!
 
 
  Ahmad Maslan jangan lompat ke PH - Nurul Izzah
 
 
  Bila Uqasha Senrose Cakap Kelantan, Pekat Betul..!!
 
 
  Lihat apa terjadi bila Najib keluar Mahkamah! Najib Tak Mahu Buat Sidang Media?
 
 
  Gelagat remaja sekarang memang cam ni ke? Tak malu pon!!
 
 
  Gerimis iringi per semadian 5 sahabat
 
 
  Jurukamera tv3 terjatuh dari bot.
 
 
  Makhluk purba ratusan tahun muncul di gua thailand.
 
 
  Pengemis terkaya di dunia.