Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Penduduk di sebuah pantai menghidu bau yang amat bu suk..Pihak berkuasa di panggil untuk memeriksa kawasan pantai. Mereka menggali pasir di pantai tersebut dan apa yang mereka temui amat mengejutkan sekali. Semua pun terdiam kebi ngungan!

2018-04-06      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Pelik sekali ada bau yang amat busuk datang dari sebuah pantai. Banyak orang rasa curiga apa yang ada kat pantai tu sehingga ada bau yang busuk sampai tahap cam ni. Penduduk kat pantai tersebut segera memanggil pihak berkuasa dan buat laporan kepada mereka tentang bau yang ada kat pantai tersebut. Pihak berkuasa turut datang untuk memeriksa kawasan pantai tersebut, lihat apa yang menyebabkan bau yang teramat busuk tu.

Mereka menggali pasir di pantai tersebut, ternyata kat pantai tersebut ada sesuatu yang buat mereka rasa sangat hairan. Mereka menemui sesuatu yang amat buat orang sangat mengejutkan. Saat seterusnya semua orang terdiam dan bingung, dan tidak tahu nak cakap apa dah.

Kejadian ini dikatakan berlaku di paka terengganu di mana penduduk kat sekitar sana menghidu bau yang sangat busuk dan meloyakan. Mereka telah buat banyak usaha untuk menghilangkan bau yang teramat busuk tu. Usaha mereka juga termasuk menggali pasir di kawasan yang di kenal pasti datang nya punca bau busuk itu.

Dunia ini memang banyak kejadian yang sangat pelik, kalau kita tidak berusaha untuk mencara jawapan, kita pun tidak akan mungkin tahu apa jawapannya. Kadang-kadang kita dapat menemui jawapan, kadang-kadang tidak. Cuba lihat video di bawah, sesuatu yang sungguh tak di sangka sama sekali dijumpa oleh mereka. Jom tengok apa juga yang mereka jumpa

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Detik - Perginya Muhamad Adib 'Al F atihah'..
 
 
  Mengejutka n! Ini Jawapan Tun Dr Mahathir Isu Nurul Izzah Letak Jawatan!
 
 
  Menggempar kan!! Sedang solat tahajjud dituduh mencuri, lelaki dipukul sehingga Meninggal Dunia di masjid..
 
 
  TERGEMPAR! ! Ultras harimau malaya selamat kan isteri Tan cheng hoe dari amukkan penyokong vietnam.
 
 
  Tutup periuk nasi pence ramah... ini jawab Mujahid yang Menge jutkan!!
 
 
  Pemimpin Umno keluar parti antara punca Nurul Izzah letak jawatan
 
 
  Nurul Izzah letak jawatan, negara rugi RM47 bilion
 
 
  Sungguh me ngharukan. . sewaktu pemakaman saudara Adib, anggota bomba yang terkorban dengan penuh tragis..
 
 
  Terkini : Hiba Hati Seorang Bapa - Muhammad Adib
 
 
  Manusia yang mengaku sebagai tuhan..