Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Nak tunjuk motor ke nak tunjuk tek tek ni?

KFRZ Media      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Nak tunjuk motor ke nak tunjuk tek tek ni?

Apahal budak zaman sekarang ni,
bangang tak habis-habis, tengok lah tu dorang buat ape, Nak tunjuk motor laju ke nak sengaja nak tunjuk asset.

Beginilah idola bangang terlebih budak zaman sekarang?

Dunia dah maju zaman dah berubah, begitulah konsep zaman la ni. Ada sahaja alasan supaya dapat menghalalkan cara. Budak sekolah zaman la ni tak macam dulu, dulu ada lagi batas batas nya pergaulan, ada lagu pemalunya, sekarang ni macam dah tak ade.
Masalah ini berpunca dari mak bapak, guru guru atau diri sendiri. Tak boleh kita salahkan 100% dari mak bapak, tak boleh kita salahkan 100% pada guru guru. So siapa yang bersalah dalam hal ini. Sama samalah kita fikirkan.
Tp masalah sekarang bukanlah mencari punca penyebab sesuatu itu, tetapi zaman sekarang ini, kita memerlukan cara mengatasi permasalahan ini. Kenapa anak anak pada hari ini semakin rosak, tolg lah jgn membangangkan diri.
Agak agak korang lah, dorang ni adab ade lagi tak? Sebb maruah diri tu dah macam tak ade, sifat malu pun dah tak ade. Dimana ciri ciri wanita melayu tetakhir?
Marilah berdoa agar generasi la ni akhlak bertambah baik. Kerana mereka mereKa ini lah yang akan memimpin masa depan negara.
Moga Tuhan tak bagi bala teruk kepada kita, cukup lah sekadar dapat menginsafkan kita. Sekian,

By KFRZMedia 2018

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

loading...


Trending

  Luar dalam buruk kedut macam lace beropol,Ro zita Che Wan sound padu Zaihani Zain.
 
 
  Lepas isu Zul Ariffi n,Syafiq Kyle dedah perangai sebenar Bapa Zahirah Macwilson terhadap dirinya.
 
 
  Ayahnya hairan bila anaknya tiap hari pergi main digunung.. sekali disiasat Dia Terkejut! Wah..ini m ainannya..
 
 
  Kelakar bila Shila Amzah kena usik selepas akad nikah.
 
 
  'Dah Nampak Tu, Diam Jelah' - Lana Nordin
 
 
  Senaman mingguan, Full HD
 
 
  Viral!! Azri AF Di penjara, Salma Mentor Meraung di Mahkamah..
 
 
  'Satu Persatu Dia Tangga lkan...' Gambar Terbaru Neelofa Jadi Tanda Tanya
 
 
  Wanita sedang bermain dengan anak kat rumah. CCTV tidak sengaja rakamkan saat yang mengerikan ! Menakutk an banyak orang!
 
 
  Ayu! Akak RX-Z buat apa tu?
 
 


Lain-lain

loading...