Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Nak tunjuk motor ke nak tunjuk tek tek ni?

M.K.I Entertainment      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Nak tunjuk motor ke nak tunjuk tek tek ni?

Apahal budak zaman sekarang ni,
bangang tak habis-habis, tengok lah tu dorang buat ape, Nak tunjuk motor laju ke nak sengaja nak tunjuk asset.

Beginilah idola bangang terlebih budak zaman sekarang?

Dunia dah maju zaman dah berubah, begitulah konsep zaman la ni. Ada sahaja alasan supaya dapat menghalalkan cara. Budak sekolah zaman la ni tak macam dulu, dulu ada lagi batas batas nya pergaulan, ada lagu pemalunya, sekarang ni macam dah tak ade.
Masalah ini berpunca dari mak bapak, guru guru atau diri sendiri. Tak boleh kita salahkan 100% dari mak bapak, tak boleh kita salahkan 100% pada guru guru. So siapa yang bersalah dalam hal ini. Sama samalah kita fikirkan.
Tp masalah sekarang bukanlah mencari punca penyebab sesuatu itu, tetapi zaman sekarang ini, kita memerlukan cara mengatasi permasalahan ini. Kenapa anak anak pada hari ini semakin rosak, tolg lah jgn membangangkan diri.
Agak agak korang lah, dorang ni adab ade lagi tak? Sebb maruah diri tu dah macam tak ade, sifat malu pun dah tak ade. Dimana ciri ciri wanita melayu tetakhir?
Marilah berdoa agar generasi la ni akhlak bertambah baik. Kerana mereka mereKa ini lah yang akan memimpin masa depan negara.
Moga Tuhan tak bagi bala teruk kepada kita, cukup lah sekadar dapat menginsafkan kita. Sekian,

By KFRZMedia 2018

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:
loading...


Trending

  Heboh!! Zahid Hamidi naik angin ucapan diganggu, 1MDB Bergema Di Dewan Rakyat
 
 
  Isu HSR, TMJ Tiba-tiba Bersuara! Ini Pandangan Beliau
 
 
  Kalau kami berdosa, kami tangg unglah - Mahathir jawab KJ
 
 
  Wanita ni sengaja pura-pura tidur untuk lihat kelakuan mak mertua nya. Perha tikan apa mak mertua dia buat.T erkejut besar dia
 
 
  Dewan Rakyat Kecoh Bila Zahid Hamidi Tuduh Tun Dr Mahathir Munafik
 
 
  Bukan harga tomato saja turun, Annuar bantah kenyataan Zahid!
 
 
  Soalan Pertama Buat Mahathir. Ini Jawapan PADU Beliau!
 
 
  Ramasamy LTTE? Ini Pendedahan Mengejutk an PDRM!
 
 
  Pengumuman Terkini Menteri Ini Buatkan Ramai Ibu Bapa Gembira!
 
 
  Jho Low Berjaya Di tangkap? Ini Respons Tun Mahathir
 
 


Lain-lain

loading...