Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Gadis nie jaga kedai hanya tahu main dengan komputer, tiba-tiba CCTV rakam kejadian ini. Lihat Saat 0:50, bila perasan sudah Terlambat!!

Khamaruddin      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Jangan asyik main dengan komputer jer, bila jaga kedai ada banyak orang, lihat lar sekeliling. Jangan biar orang lain ada kesempatan untuk melakukan jenayah. Gadis nie jaga kedai hanya tahu main dengan komputer saja, tiba-tiba CCTV rakam kejadian ini. Lihat Saat 0:50, bila perasan sudah Terlambat!!

Zaman sekarang teknik peragut dalam curi barang sangat hebat dah. Apa-apa cara pun dapat mereka fikirkan, buat orang tidak sempat nak bertindak. Bila sudah tahu memang sudah terlambat dah. Bila pergi lepak kat pasaraya, duduk kat tempat tunggu bas atau tempat yang ada banyak orang, mesti berhati-hati dan sentiasa berwaspada. Peragut biasanya akan pilih dan target kepada kaum wanita untuk buat jenayah. Ini sebab bila jenayah mereka dikesan mereka pun tidak takut kepada kaum wanita.

Kaum wanita yang ada bawa bag pun mesti berhati-hati, check bag tangan anda tengok sudah tutup dan zip tak. Jangan bagi peluang kepada peragut untuk ambil benda anda yang berharga. Terlalu banyak kes ragut sudah terjadi, jangan lepak kat luar seorang diri. Ajaklah kawan-kawan dan keluar secara beramai-ramai. kalau ada apa yang terjadi ada orang yang percaya boleh bantu jugak. Tanpa cakap banyak, jom saksikan video di bawah. Sebarkan lah kepada kawan-kawan, ahli keluarga dan orang yang anda ambil berat.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

loading...


Trending

  Luar dalam buruk kedut macam lace beropol,Ro zita Che Wan sound padu Zaihani Zain.
 
 
  Lepas isu Zul Ariffi n,Syafiq Kyle dedah perangai sebenar Bapa Zahirah Macwilson terhadap dirinya.
 
 
  Ayahnya hairan bila anaknya tiap hari pergi main digunung.. sekali disiasat Dia Terkejut! Wah..ini m ainannya..
 
 
  Kelakar bila Shila Amzah kena usik selepas akad nikah.
 
 
  'Dah Nampak Tu, Diam Jelah' - Lana Nordin
 
 
  Senaman mingguan, Full HD
 
 
  Viral!! Azri AF Di penjara, Salma Mentor Meraung di Mahkamah..
 
 
  'Satu Persatu Dia Tangga lkan...' Gambar Terbaru Neelofa Jadi Tanda Tanya
 
 
  Wanita sedang bermain dengan anak kat rumah. CCTV tidak sengaja rakamkan saat yang mengerikan ! Menakutk an banyak orang!
 
 
  Ayu! Akak RX-Z buat apa tu?
 
 


Lain-lain

loading...