Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Gadis nie sedang beli barang di tepi jalan, tiba-tiba rasa rambut dia kena tarik!! Lepas tahu apa yang berlaku sudah terlambat..

2018-04-15      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Apa kes? Ini merupakan rakaman CCTV yang dipasang kat tepi jalan di sebuah kedai yang berdekatan dengan jalan. Seorang gadis sedang nak beli barang di kedai tersebut. Mula-mulanya semua tenang jer dan nampak macam tidak ada apa-apa. Tetapi apa yang berlaku seterusnya buat gadis nie.. Cuba tonton video di bawah (scroll ke bawah tonton video terus) untuk mengetahui info selanjutnya. Gadis nie tiba-tiba rasa rambut dia kena tarik!! Lepas tahu apa yang berlaku sudah terlambat..

Apa dah jadi kepada masyarakat kita sekarang? Kejadian rakaman video di bawah dikatakan berlaku kat negara lain. Ada netizen yang kata mungkin berlaku di negara India. Negara India memang ada banyak kes cam ni berlaku. Kalau lawat ke negara India mesti berhati-hati dan jaga benda anda yang berharga semasa lepak kat jalan di negara India sana, terutamanya kaum perempuan.

Perompakan memang bukan sesuatu yang baik sebab rampas benda orang lain akan menyebabkan orang tersebut kehilangan harta benda. Mereka yang buat rompakan memang sengaja nak buat rompak sebab tidak mau kerja dan cuma nak rampas benda orang lain untuk menampung kehidupana mereka sahaja. Ini memang tidak adil untuk mereka yang kerja dengan susah payah. Cari rezeki memang tidak senang pada zaman sekarang, tapi rampas benda orang memang tidak boleh dimaafkan.

Jom tonton video di bawah. Gadis nie sedang beli barang di tepi jalan, tiba-tiba rasa rambut dia kena tarik!! Lepas tahu apa yang berlaku sudah terlambat..

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Kasihan.. Ibu Najib Sedih Tengok Cara Layanan Pada Najib. Sampai Hati Mereka!
 
 
  Najib cakap cam ni selepas Dibebaskan Dengan Ikat Jamin RM3.5 Juta Kes 1MDB!
 
 
  Luahan Datin Seri Nurshahida terhadap PU Amin setelah lihat suaminya m engamuk...
 
 
  Saleem Patah 12 Rusuk - Sebak! Isteri Dedah Keadaan Terkini Yang Menge jutkan
 
 
  Polis serbu rumah ibu Najib, ini yang dibawa pulang selepas diserbu
 
 
  Stop eating this...10 makanan penyebab gout (10 food to avoid)
 
 
  Lepas Najib - Rosmah Turut Akan DiDakwa!! Esok Lusa..
 
 
  Kalau tengah Mabuk dan High, Jangan Pos di laman sosial – Sharifah Sakinah 'Sound' Fathia
 
 
  5 Bukti Dubai sebagai bandar kaya di dunia
 
 
  Cara tangkap KETAM dan Masak!! Besar plak ketam dia dapat tu