Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Anak perempuan duduk tepi longkang tanya “Boleh pergi bawah main dengan mereka tak?' Ibu rasa pelik tengok bawah longka ng....

Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Anak perempuan tidak mau jalan dan asyik duduk kat tepi longkang dan cakap dengan longkang cam bawah sana ada orang jer. Ibu rasa pelik dan tidak pasti ada apa kat dalam bawah sana. Anak perempuan duduk tepi longkang tanya "boleh pergi bawah main dengan mereka tak?" Ibu rasa pelik tengok bawah.. Jom tonton video dibawah untuk mengetahui info yang selanjutnya.

Untuk orang yang pernah tonton filem hantu pasti akan rasa takut kalau tiba-tiba ada budak kecil cakap dengan diri sendiri. Ini disebabkan kat negara luar, mereka percaya budak-budak yang masih kecil dapat "lihat" benda seperti hantu yang tidak dapat dilihat oleh orang dewasa. Dalam filem hantu biasanya budak-budak akan cakap dengan "hantu" tanpa rasa takut, tapi orang dewasa yang takut sampai nak kencing.. haha

Setiap negara ada budaya yang berlainan. Kat negara kita, mungkin bukan semua orang percaya benda cam ni, tapi pasti ada segelintir orang yang percaya budak kecil dapat lihat hantu. Dan bila budak-budak sudah besar, mereka akan lupakan apa yang telah mereka nampak dan keupayaan untuk lihat hantu juga akan turut hilang. Mungkin ini lah sebabnya orang dewasa kebanyakan tidak ingat apa yang berlaku semasa mereka masih bayi dan budak kecil.

Jom tonton video di bawah. Anak perempuan duduk tepi longkang tanya "boleh pergi bawah main dengan mereka tak?" Ibu rasa pelik tengok bawah longkang..

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

loading...


Trending

  Luar dalam buruk kedut macam lace beropol,Ro zita Che Wan sound padu Zaihani Zain.
 
 
  Lepas isu Zul Ariffi n,Syafiq Kyle dedah perangai sebenar Bapa Zahirah Macwilson terhadap dirinya.
 
 
  Ayahnya hairan bila anaknya tiap hari pergi main digunung.. sekali disiasat Dia Terkejut! Wah..ini m ainannya..
 
 
  Kelakar bila Shila Amzah kena usik selepas akad nikah.
 
 
  'Dah Nampak Tu, Diam Jelah' - Lana Nordin
 
 
  Senaman mingguan, Full HD
 
 
  Viral!! Azri AF Di penjara, Salma Mentor Meraung di Mahkamah..
 
 
  'Satu Persatu Dia Tangga lkan...' Gambar Terbaru Neelofa Jadi Tanda Tanya
 
 
  Wanita sedang bermain dengan anak kat rumah. CCTV tidak sengaja rakamkan saat yang mengerikan ! Menakutk an banyak orang!
 
 
  Ayu! Akak RX-Z buat apa tu?
 
 


Lain-lain

loading...