Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Masyaallah dokter di Arab ini mendengar Suara Adzan dari Jantung Muadzin Yang Telah Mening gal..!!

Clement Lucas      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

SubhanAllah!! Ini lah kebesaran dan kuasa Allah yang menakjubkan! Dokter di Arab menemui perkara yang amat aneh. Dia cam rasa tidak percaya jer tapi perkara yang pelik ini memang benar-benar berlaku di depan mata dia. Dokter di Arab ini mendengar Suara Adzan dari Jantung Muadzin Yang Telah Meninggal..!! Anda boleh scroll ke bawah untuk tonton video terus untuk mengetahui info yang selanjutnya yang diceritakan dalam video di bawah.

Memang sangat buat orang rasa tidak percaya, ini memang lah benar-benar manusia yang beruntung muadzin ini. InsyaAllah dia sudah mula kan hidup kekalnya dengan penuh kenikmatan. Semua orang harap dapat sampai tahap cam ni. Oleh itu, Kita semua sama-sama lah berdoa dan buat baik pada hidup kita supaya dapat mencapai tahap cam ni suatu hari nanti.

Dunia ini memang penuh dengan peristiwa yang susah untuk dijelaskan. Kalau nak dijelaskan dari segi sains, pihak saintis masih tidak dapat dan tidak ada fakta yang jelas untuk menjelaskan kejadian seperti ini. Oleh itu, perkara seperti ini adalah amat bernilai bagi semua umat Islam. Walaupun tidak dapat dijelaskan oleh pihak saintis tapi ini tidak bermakna sesuatu kejadian tidak wujud. Mungkin perlu tunggu beberapa tahun lagi supaya pihak saintis dapat cari fakta yang jelas yang dapat menerangkan kejadian yang pelik ini.

Jom saksikan video di bawah. Masyaallah dokter di Arab ini mendengar Suara Adzan dari Jantung Muadzin Yang Telah Meninggal..!!

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

loading...


Trending

  Luar dalam buruk kedut macam lace beropol,Ro zita Che Wan sound padu Zaihani Zain.
 
 
  Lepas isu Zul Ariffi n,Syafiq Kyle dedah perangai sebenar Bapa Zahirah Macwilson terhadap dirinya.
 
 
  Ayahnya hairan bila anaknya tiap hari pergi main digunung.. sekali disiasat Dia Terkejut! Wah..ini m ainannya..
 
 
  Kelakar bila Shila Amzah kena usik selepas akad nikah.
 
 
  'Dah Nampak Tu, Diam Jelah' - Lana Nordin
 
 
  Senaman mingguan, Full HD
 
 
  Viral!! Azri AF Di penjara, Salma Mentor Meraung di Mahkamah..
 
 
  'Satu Persatu Dia Tangga lkan...' Gambar Terbaru Neelofa Jadi Tanda Tanya
 
 
  Wanita sedang bermain dengan anak kat rumah. CCTV tidak sengaja rakamkan saat yang mengerikan ! Menakutk an banyak orang!
 
 
  Ayu! Akak RX-Z buat apa tu?
 
 


Lain-lain

loading...