Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Duit dalam akaun bank hilang macam tu jer..kesian akak ni.. Viralkan!

videoviral      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Duit dalam akaun bank hilang macam tu jer..kesian akak ni.. Viralkan!

Untuk terus menonton video yang viral dan hangat serta heboh ini sila kan langsung saja scroll ke video nya di bawah..

Video yang amat mengejutkan ini memaparkan luahan seorang akak yang kebingungan apabila duit dalam akaun bank nya hilang atau di transfer oleh orang lain ke akaun bank yang tidak di ketahui nya.

Menurut cerita akak dalam video ini kejadian pelik dan membingungkan ini terjadi di negeri sembilan lebih tepatnya di daerah lukut bila mengikut cerita akak ni dia memasukkan cek bernilai rm1000 ke akaun bank cimb nya di lukut.

Namun yang hairannya bila dia memeriksa baki akaun nya duit yang di masukkan itu tiada dan bila mengajukan hal itu kepada pihak bank menurut pihak bank akak tu sendiri telah memindahkan duit tersebut ke sebuah akaun seseorang di bank ambank sedangkan akak itu tidak tahu menahu mengenai hal tersebut dan tidak pernah melakukan nya.

Pihak cimb bank meminta akak tersebut membuat laporan polis dan meminta akak tersebut memanjangkan hal tersebut ke pihak ambank namun tiada apa apa kesan atau tindakan pun yang berlaku..

Jom kita saksikan video ini dari mula sampai habis dan dengar apa luahan akak ni sepenuhnya..

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

loading...


Trending

  Luar dalam buruk kedut macam lace beropol,Ro zita Che Wan sound padu Zaihani Zain.
 
 
  Lepas isu Zul Ariffi n,Syafiq Kyle dedah perangai sebenar Bapa Zahirah Macwilson terhadap dirinya.
 
 
  Ayahnya hairan bila anaknya tiap hari pergi main digunung.. sekali disiasat Dia Terkejut! Wah..ini m ainannya..
 
 
  Kelakar bila Shila Amzah kena usik selepas akad nikah.
 
 
  'Dah Nampak Tu, Diam Jelah' - Lana Nordin
 
 
  Senaman mingguan, Full HD
 
 
  Viral!! Azri AF Di penjara, Salma Mentor Meraung di Mahkamah..
 
 
  'Satu Persatu Dia Tangga lkan...' Gambar Terbaru Neelofa Jadi Tanda Tanya
 
 
  Wanita sedang bermain dengan anak kat rumah. CCTV tidak sengaja rakamkan saat yang mengerikan ! Menakutk an banyak orang!
 
 
  Ayu! Akak RX-Z buat apa tu?
 
 


Lain-lain

loading...