Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Gadis masuk lift cepat2 suruh lelaki tutup pintu, apa gadis nie buat dlm lift telah dirakam CCTV! Ternganga Dah!

2018-05-03      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Gadis lepas Masuk Lift Terus Suruh Lelaki tu Tutup Pintu Segera, lihat Apa Yang Mereka Buat Dalam Lift Telah Dirakam CCTV!! Mereka tidak tahu dalam lift tu ada CCTV ke? Masih buat perkara cam nie, ingat orang tak tau apa yang dia telah lakukan dalam lift tu. Anda boleh scroll ke bawah untuk tonton video terus.

Sedikit info tentang sikap yang perlu ada di dalam lift: Mengapa kadang-kadang kita bersikap aneh di dalam lift? Ini adalah soalan yang jarang kita tanya kepada diri sendiri, mungkin kerana kita tidak menyedarinya apabila kita melakukan nya. Tetapi ia adalah sesuatu yang berlaku dengan kerap dan mempunyai kaitan dengan keadaan aneh yang berlaku pada masa yang tinggal terkunci di lift, walaupun untuk tempoh masa semestinya pendek.

Video di bawah memaparkan seroang gadis yang berkelakuan tidak baik semasa masuk ke dalam lift. Kejadian ini dikatakan berlaku di negara china. Ini kan telah jatuhkan imej orang negara china di mata seluruh dunia? Patutkan gadis tu buat cam ni di dalam lift tu? Kalau ada orang nak guna lift tu, apa yang mreka akan fikirkan. Bau betul lift tu nanti.

Apa-apa pun, jom sama-sama kita saksikan video di bawah. Tengok tu, gadis masuk lift cepat2 suruh lelaki tutup pintu, apa gadis nie buat dlm lift telah dirakam CCTV! Ternganga Dah!

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Detik - Perginya Muhamad Adib 'Al F atihah'..
 
 
  Mengejutka n! Ini Jawapan Tun Dr Mahathir Isu Nurul Izzah Letak Jawatan!
 
 
  Menggempar kan!! Sedang solat tahajjud dituduh mencuri, lelaki dipukul sehingga Meninggal Dunia di masjid..
 
 
  TERGEMPAR! ! Ultras harimau malaya selamat kan isteri Tan cheng hoe dari amukkan penyokong vietnam.
 
 
  Tutup periuk nasi pence ramah... ini jawab Mujahid yang Menge jutkan!!
 
 
  Pemimpin Umno keluar parti antara punca Nurul Izzah letak jawatan
 
 
  Nurul Izzah letak jawatan, negara rugi RM47 bilion
 
 
  Sungguh me ngharukan. . sewaktu pemakaman saudara Adib, anggota bomba yang terkorban dengan penuh tragis..
 
 
  Terkini : Hiba Hati Seorang Bapa - Muhammad Adib
 
 
  Manusia yang mengaku sebagai tuhan..