Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Gadis masuk lift cepat2 suruh lelaki tutup pintu, apa gadis nie buat dlm lift telah dirakam CCTV! Ternganga Dah!

Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Gadis lepas Masuk Lift Terus Suruh Lelaki tu Tutup Pintu Segera, lihat Apa Yang Mereka Buat Dalam Lift Telah Dirakam CCTV!! Mereka tidak tahu dalam lift tu ada CCTV ke? Masih buat perkara cam nie, ingat orang tak tau apa yang dia telah lakukan dalam lift tu. Anda boleh scroll ke bawah untuk tonton video terus.

Sedikit info tentang sikap yang perlu ada di dalam lift: Mengapa kadang-kadang kita bersikap aneh di dalam lift? Ini adalah soalan yang jarang kita tanya kepada diri sendiri, mungkin kerana kita tidak menyedarinya apabila kita melakukan nya. Tetapi ia adalah sesuatu yang berlaku dengan kerap dan mempunyai kaitan dengan keadaan aneh yang berlaku pada masa yang tinggal terkunci di lift, walaupun untuk tempoh masa semestinya pendek.

Video di bawah memaparkan seroang gadis yang berkelakuan tidak baik semasa masuk ke dalam lift. Kejadian ini dikatakan berlaku di negara china. Ini kan telah jatuhkan imej orang negara china di mata seluruh dunia? Patutkan gadis tu buat cam ni di dalam lift tu? Kalau ada orang nak guna lift tu, apa yang mreka akan fikirkan. Bau betul lift tu nanti.

Apa-apa pun, jom sama-sama kita saksikan video di bawah. Tengok tu, gadis masuk lift cepat2 suruh lelaki tutup pintu, apa gadis nie buat dlm lift telah dirakam CCTV! Ternganga Dah!

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:
loading...


Trending

  Janji belum tunai, skrg minta derma drp rakyat. Kenapa?
 
 
  Terbongkar !! Rupa-ru panya Inilah 16 Makna Rahsia dari logo syarikat terkenal yang banyak orang tidak tahu
 
 
  Laung Alla huakbar sebelum dirempuh treler
 
 
  Tak Keluar Dewan. Ini Jawapan PADU KJ!
 
 
  MP Umno, PAS keluar dewan kecuali KJ dan...
 
 
  10 barang yang mungkin anda tidak akan beli lagi setelah me ngetahui cara pembu atannya
 
 
  Tabung Najib tak sama Tabung Harapan
 
 
  Kenyataan UEC Diputa rbelit, Menteri Pe ndidikan Jelaskan Hal Sebenar!
 
 
  Najib Bidas Kerajaan PH Salahkan Beliau Bila Gagal Tunai Janji!
 
 
  Anwar Tanding Presiden. Ini Reaksi PKR Perlis! Dah Agak Dah
 
 


Lain-lain

loading...