Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Muka dah cantik, tapi 'burung' masuk mulut di depan orang ramai. Senaman mulut ke tu?

2018-05-03      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Apalah.. Muka dah cantik, tapi kulum pulak depan orang ramai. Anda boleh scroll ke bawan tonton video terus. Lihat apa yang terjadi.

Apa yang dia letak kat mulut dia tu? Netizen mempunya banyak pendapat yang pelik-pelik. Ada orang yang rasa cam ada seekor burung sedang nak terbang.. haha. Ada pulak yang cakap mungkin tu ialah alat yang digunakan untuk buat senaman mulut supaya boleh slimkan pipi. Patut pun buat senaman di mana-mana depat jer.

Anda mungkin pernah mendengar banyak kali senaman "baik untuk anda." Tetapi adakah anda tahu bahawa ia benar-benar boleh membantu anda berasa baik juga? Mendapatkan jumlah senaman yang betul boleh meningkatkan tahap tenaga anda dan juga membantu meningkatkan mood anda.

Sebenarnya, senaman boleh membantu menjaga tubuh anda pada berat badan yang sihat. Senaman membantu orang menurunkan berat badan dan mengurangkan risiko beberapa penyakit. Berolahraga kerap mengurangkan risiko seseorang untuk mengembangkan penyakit tertentu, termasuk obesiti, diabetes jenis 2, dan tekanan darah tinggi.

Salah satu sebab yang paling penting untuk orang kurang melakukan program senaman adalah kurang minat: Jika apa yang anda lakukan tidak menyenangkan, sukar untuk mengekalkannya. Jom sama-sama kita tonton video di bawah. Muka dah cantik, tapi "burung" masuk mulut di depan orang ramai. Senaman mulut ke tu?

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Kasihan.. Ibu Najib Sedih Tengok Cara Layanan Pada Najib. Sampai Hati Mereka!
 
 
  Najib cakap cam ni selepas Dibebaskan Dengan Ikat Jamin RM3.5 Juta Kes 1MDB!
 
 
  Luahan Datin Seri Nurshahida terhadap PU Amin setelah lihat suaminya m engamuk...
 
 
  Saleem Patah 12 Rusuk - Sebak! Isteri Dedah Keadaan Terkini Yang Menge jutkan
 
 
  Polis serbu rumah ibu Najib, ini yang dibawa pulang selepas diserbu
 
 
  Stop eating this...10 makanan penyebab gout (10 food to avoid)
 
 
  Lepas Najib - Rosmah Turut Akan DiDakwa!! Esok Lusa..
 
 
  Kalau tengah Mabuk dan High, Jangan Pos di laman sosial – Sharifah Sakinah 'Sound' Fathia
 
 
  5 Bukti Dubai sebagai bandar kaya di dunia
 
 
  Cara tangkap KETAM dan Masak!! Besar plak ketam dia dapat tu