Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Muka dah cantik, tapi 'burung' masuk mulut di depan orang ramai. Senaman mulut ke tu?

Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Apalah.. Muka dah cantik, tapi kulum pulak depan orang ramai. Anda boleh scroll ke bawan tonton video terus. Lihat apa yang terjadi.

Apa yang dia letak kat mulut dia tu? Netizen mempunya banyak pendapat yang pelik-pelik. Ada orang yang rasa cam ada seekor burung sedang nak terbang.. haha. Ada pulak yang cakap mungkin tu ialah alat yang digunakan untuk buat senaman mulut supaya boleh slimkan pipi. Patut pun buat senaman di mana-mana depat jer.

Anda mungkin pernah mendengar banyak kali senaman "baik untuk anda." Tetapi adakah anda tahu bahawa ia benar-benar boleh membantu anda berasa baik juga? Mendapatkan jumlah senaman yang betul boleh meningkatkan tahap tenaga anda dan juga membantu meningkatkan mood anda.

Sebenarnya, senaman boleh membantu menjaga tubuh anda pada berat badan yang sihat. Senaman membantu orang menurunkan berat badan dan mengurangkan risiko beberapa penyakit. Berolahraga kerap mengurangkan risiko seseorang untuk mengembangkan penyakit tertentu, termasuk obesiti, diabetes jenis 2, dan tekanan darah tinggi.

Salah satu sebab yang paling penting untuk orang kurang melakukan program senaman adalah kurang minat: Jika apa yang anda lakukan tidak menyenangkan, sukar untuk mengekalkannya. Jom sama-sama kita tonton video di bawah. Muka dah cantik, tapi "burung" masuk mulut di depan orang ramai. Senaman mulut ke tu?

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

loading...


Trending

  Maklumat barang rampasan bocor, Rosmah Mansor mula bersuara.
 
 
  Video Yang Disembunyi kan Dari Rakyat Sarawak
 
 
  ini respon Tun M terhadap p enghinaan zahid hamidi
 
 
  Mengejutka n! Elfira Loy punca penceraian Nazim Othman dan Bella Dally?
 
 
  Ini Jawapan Pihak Berwajib Isu Makan Coklat Ketika Pen ggeledahan Di Rumah
 
 
  Sekali lagi Tun Mahathir b ongkarkan cara mewah hidup Najib Razak yang Tak Masuk Akal
 
 
  Kata2 bekas PM DS Najip menghina PM DS Mahathir akhirnya makan diri sendiri... .!!
 
 
  Wang Lama, Sijil Kahwin Dijumpai Dalam Peti Besi Lama Setelah Berjaya Dibuka
 
 
  Najib Razak berkata Khairy Jam aluddin patut beritahu jika saya 'Tersasar'
 
 
  BUKTI! Beg tangan ini akan di bawa Rosmah Mansor ke penjara.
 
 


Lain-lain

loading...