Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Kau tuduh aku mencuri sebab Nak Bogel Akukan! Nah.. Nah.. Nak Tengok Sangat!

Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Kejadian yang dikatakan berlaku di Jongkarta, Indonesia. Kau Tuduh Aku Mencuri Sebab Nak Bogel Akukan!! Nah! Nah! Nak Tengok Sangat!! Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus.

Lepas video tersebut diviralkan di internet, netizen yang lepas tonton video tersebut rasa sangat marah sebab lihat tindakan yang dilakukan oleh orang ramai untuk "menghukum" seorang gadis yang mencuri. Mereka bukan saja tangkap gadis tersebut malah bertindak memukulnya di depan orang ramai. Tindakan yang sepatutnya dijalankan adalah hantar gadis tersebut ke balai polis bersama bukti, bukannya bertindak sendiri dan pukul gadis tersebut. Ini sebab kalau orang ramai hilang kawalan, gadis tersebut mungkin akan dipukul sampai mati.

Ada netizen yang berpendapat bahawa, kalau memang ye pun dia mencuri, tak kan la sampai nak menarik pakaian dia. Adakan nak lihat dia bogel baru senang hati? Tindakan ini akan buat gadis tu jadi malu dan akan menghancurkan maruah gadis tersebut. Mungkin dia ada masalah sendiri yang menyebabkan dia buat sesuatu yang tidak betul. Lebih baik serahkan jer lah kepada pihak polis. Pihak polis akan melakukan kerja mereka dan buat siasatan.

Apa-apa pun, mencuri nie memang sesuatu yang tidak baik dan jangan buat kerja cam nie. Jom sama-sama kita saksikan video di bawah. Kau Tuduh Aku Mencuri Sebab Nak Bogel Akukan!! Nah! Nah! Nak Tengok Sangat!!

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

loading...


Trending

  Maklumat barang rampasan bocor, Rosmah Mansor mula bersuara.
 
 
  Video Yang Disembunyi kan Dari Rakyat Sarawak
 
 
  ini respon Tun M terhadap p enghinaan zahid hamidi
 
 
  Mengejutka n! Elfira Loy punca penceraian Nazim Othman dan Bella Dally?
 
 
  Ini Jawapan Pihak Berwajib Isu Makan Coklat Ketika Pen ggeledahan Di Rumah
 
 
  Sekali lagi Tun Mahathir b ongkarkan cara mewah hidup Najib Razak yang Tak Masuk Akal
 
 
  Kata2 bekas PM DS Najip menghina PM DS Mahathir akhirnya makan diri sendiri... .!!
 
 
  Wang Lama, Sijil Kahwin Dijumpai Dalam Peti Besi Lama Setelah Berjaya Dibuka
 
 
  Najib Razak berkata Khairy Jam aluddin patut beritahu jika saya 'Tersasar'
 
 
  BUKTI! Beg tangan ini akan di bawa Rosmah Mansor ke penjara.
 
 


Lain-lain

loading...