Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Boikot je Mart Rosyam Nor Penjilat Najib Ni - Netizen kritik, ini reaksi Ketua Parti Amanah

2018-06-03      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Boikot Je Mart Rosyam Nor Penjilat Najib Ni - Netizen Kritik, Ini Reaksi Ketua Parti Amanah. Netizen: "tak usah la boikot..pekerja yg bekerja dalam mart tu pun rakyat malaysia..dari pekerja cleaner smpai atasan ada puluh2 orang yg bekerja..kalau syarikat tak de untung bagaimana nk naikkn gaji pekerja..mcm mne nak bagi bonus?...so..buang sifat dengki atau niat buruk..." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Boikot adalah tindakan yang sukarela dan tidak sengaja untuk menggunakan, membeli, atau berurusan dengan seseorang, organisasi, atau negara sebagai ungkapan protes, biasanya untuk alasan moral, sosial, politik, atau alam sekitar. Tujuan boikot adalah untuk menimbulkan kerugian ekonomi pada sasaran, atau untuk menunjukkan kemarahan moral, untuk memaksa sasaran untuk mengubah tingkah laku yang tidak menyenangkan. Kadang-kadang, boikot boleh menjadi satu bentuk aktivisme pengguna, kadang-kadang disebut pembelian moral. Apabila amalan yang sama digubal oleh kerajaan kebangsaan, ia dikenali sebagai sanksi.

Jelas, boikot adalah alat pilihan untuk pengguna yang berharap dapat membuat perasaan mereka diketahui. Tetapi bagaimana berkesan mereka - dan apa yang memisahkan boikot yang berkesan dari yang tidak berkesan?

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Boikot Je Mart Rosyam Nor Penjilat Najib Ni - Netizen Kritik, Ini Reaksi Ketua Parti Amanah. Saksikan!!

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Laporan Me ngejutkan dedah perincian bagaimana Jho Low lari dengan isteri, anak.. Rup a-rupanya ada 'Kuasa Besar' sedang mel indungi Jho Low
 
 
  Jawatan PM. Akhirnya Anwar Sendiri Bersuara! Terdiam Terus 'Batu Api'...
 
 
  Azreen Manan Meninggal Dunia
 
 
  Terkejut bila tahu biodata calon Pas PRK Seri Setia!
 
 
  Lihat Cara Billionair Jack Ma Melayan Dr Mahathir di China
 
 
  Tengah malam memandu kat terowong karak.. Tengok apa yang dirak amkan! Lihat saat 46, Sudah lihat 2 kali masih rasa sangat NGERi!
 
 
  Seram..Wan ita ini tiba-tiba 'Hilang' ketika siaran langsung t elevisyen. . Bunian ? Jelmaan atau Hantu ?
 
 
  Tak tahu malu pun... Awek ganggu penumpang lelaki yang duduk sebelah cam ni..
 
 
  Gempar!! KJ Didesak Tinggalkan UMNO Segera
 
 
  Bongkar Habis! Tony Pua dedah rahsia PAC halang Najib dan Jho Low Disiasat