Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Mengejutkan. .Selamba giler YDP Agong jalan tak ikut karpet kunin g..Takde protokol lan gsung..meman g Selamba!

2018-06-09      videoviral      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Mengejutkan..Selamba giler YDP Agong jalan tak ikut karpet kuning..Takde protokol langsung..memang Selamba!

Untuk terus menonton video yang viral dan best serta menarik ini sila kan langsung saja anda scroll ke video nya di bawah..

Video ini memaparkan ketibaan YDP Agong di satu majlis yang ternyata amat menarik perhatian orang ramai yang berada di situ sehinggakan ada yang merakam nya .

Ramai yang berkata dan mengakui YDP Agong yang merupakan Sultan kelantan ini memang selamba giler. Tak de protokol dan tak mendabik dada melalui karpet kuning yang di sediakan khas untuk nya.

Ternyata ramai yang kagum dan tertarik dengan sikap YDP Agong yang ramai orang menganggap sesuatu yang amat istimewa jarang jarang sekali di temui pada seseorang yang memegang gelaran sepertinya.

Lihat baik baik dan saksikan bagaimana YDP Agong berjalan dan terus sedikit melompat menaiki anak tangga dan seterusnya masuk ke ruangan dan terus bersalam dengan orang orang yang ada di situ.

Macam orang biasa jer kan sekali lihat. Memang selamba giler lah beb! Memang sikap yang amat menarik hati.

Jom jangan lepaskan peluang menonton video yang viral dan best serta menarik ini.

Jangan lupa juga untuk share video ini dengan kawan kawan anda semua semoga ada juga manfaat nya.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  'Nampak U Punya Benda tu Lah' - Netizen Saran Aliff Aziz Tegur Pakaian Isteri
 
 
  Demi wang, Bapa memaksa dia untuk berkahwin dengan seorang datuk tua. Siapa Sangka, Setiap Malam Malam
 
 
  Tergelak Satu Dewan! 'Saya pergi mana-mana Tengok Beg Teringat Rosmah!' - Anwar Ibrahim
 
 
  Hamil Sampai 18 Tahun, Takut Sakit tak mahu jalani operasi.. Nasib wanita ini bikin Ngeri.. Ternyata a naknya...
 
 
  'Gelombang air setinggi pokok kelapa itu 'melompat' masjid dan terbelah apabila melepasi k ubahnya.. kata mangsa
 
 
  8 Pelakon Cilik Yg Berubah Dan Membesar Mengikut Peredaran Masa...
 
 
  Perhatikan betul betul Apa Yang Jadi... Wa spadalah! Musibah Memang Tiada Sapa Tau Bila D atangnya!
 
 
  Aneh!! Akibat Gempa dan Tsunami, Muncul Kebun Jagung di Kampung Jono Oge Sigi
 
 
  Hipokrit Tak Profes ional Lang sung!! - Netizen Kesal Dengan Abah
 
 
  Ini jawapan me ngejutkan Anwar terhadap kritikan manifesto HARAPAN