Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Berita baru - Polis jumpa puluhan barangan mewah di 'Rumah Selamat' najib razak

2018-06-12      penmarker.com      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Berita baru - Polis jumpa puluhan barangan mewah di 'Rumah Selamat' najib razak

"Puluhan barangan berjenama dirampas dari rumah di Precint 10 di mana penyiasat percaya telah dibeli dengan wang dari 1MDB," kata sumber itu.

inilah dia satu lagi rumah banglo najib razak yang dikatakan rumah selamat dan tidak diketahui polis. tapi akhirnya hasil risikan polis, rumah ini diketahui juga.

banyak barang barang mewah dijumpai dirumah ini, dan polis mengesyaki, barang barang ini ada kaitan dengan 1MDB, mana mungkin seorang PM mampu membeli barang barang super mewah sebegini.

lihat lah apa kata rakyat :

suzana 2911 - Najib ni bukan menteri. Ni penyamun duri dalam daging negara. Patut serah saja najib dan rosmah pada rakyat yg ajarkan. Kalu dh sejahat ini tak perlu lg guna pakai undang2. Guna saja cara hukum alam.

Malaysian Boys pula berkata - Allahu.. Apa yg akan terjadi lagi jika Najib terus memerintah? Sangat mengejutkan bagi rakyat malaysia. Takda sejarah PM malaysia yg pernah buat kerja korupsi macam ni. Ia sangat memalukan malaysia. Aku harap Tun Mahathir membawa 'pelita' yg terang buat malaysia. #HidupTunMahathir

pajai - Pdrm kena hati hati kat rumah tu.jika ada coklat jangan makan.itu perangkap najib.

Malik Ishak - Cincin sakti pink colour jumpa x??. bila la agaknya polis nak jumpa cincin sakti puaka mandera guna?

dan pelbagai lagi komen daripada rakyat. rata rata mereka bersyukur akan kejatuhan najib sebagai PM.

sekian.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Saat memal ukan..! Tak sangka akan berlaku kejadian seperti ini
 
 
  'Tak sangka rambut hajah karat jugak !' — Terupload foto freehair, NEELOFA jadi bahan Makcik Puaka
 
 
  Kejutan Kayveas: 'Saya penyokong Dr M dan Anwar' ! Lihat apa yang dia cakap..
 
 
  Harap Dr. M tidak berdendam - Najib
 
 
  Terkini : Tengku Abdullah Tiada Komen! Tunku Azizah Menangis
 
 
  Kena Karma! Doktor muda ini dipecat setelah menyerang pemandu Uber yang malang ini
 
 
  Terkini: Kenyataan Berani Mak Cik! 'Mahathir Pun Tak Betul!'
 
 
  Dia menembak sendiri dengan senapang di dalam air.. Saat peluru pancut keluar, semua orang lihat sampai tidak berani ber nafas..!
 
 
  Wanita ini pura-pura tidur saat mertua masuk biliknya, lalu hal yang tak disangka ini terjad i..!
 
 
  Masyaallah !!..Antara Tsunami Terburuk Dalam Sejarah