Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Berita baru - Polis jumpa puluhan barangan mewah di 'Rumah Selamat' najib razak

2018-06-12      M.K.I Entertainment      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Berita baru - Polis jumpa puluhan barangan mewah di 'Rumah Selamat' najib razak

"Puluhan barangan berjenama dirampas dari rumah di Precint 10 di mana penyiasat percaya telah dibeli dengan wang dari 1MDB," kata sumber itu.

inilah dia satu lagi rumah banglo najib razak yang dikatakan rumah selamat dan tidak diketahui polis. tapi akhirnya hasil risikan polis, rumah ini diketahui juga.

banyak barang barang mewah dijumpai dirumah ini, dan polis mengesyaki, barang barang ini ada kaitan dengan 1MDB, mana mungkin seorang PM mampu membeli barang barang super mewah sebegini.

lihat lah apa kata rakyat :

suzana 2911 - Najib ni bukan menteri. Ni penyamun duri dalam daging negara. Patut serah saja najib dan rosmah pada rakyat yg ajarkan. Kalu dh sejahat ini tak perlu lg guna pakai undang2. Guna saja cara hukum alam.´╗┐

Malaysian Boys pula berkata - Allahu.. Apa yg akan terjadi lagi jika Najib terus memerintah? Sangat mengejutkan bagi rakyat malaysia. Takda sejarah PM malaysia yg pernah buat kerja korupsi macam ni. Ia sangat memalukan malaysia. Aku harap Tun Mahathir membawa 'pelita' yg terang buat malaysia. #HidupTunMahathir´╗┐

pajai - Pdrm kena hati hati kat rumah tu.jika ada coklat jangan makan.itu perangkap najib.

Malik Ishak - Cincin sakti pink colour jumpa x??. bila la agaknya polis nak jumpa cincin sakti puaka mandera guna?

dan pelbagai lagi komen daripada rakyat. rata rata mereka bersyukur akan kejatuhan najib sebagai PM.

sekian.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Lim Guan Eng Bongkar harta Najib dan Jho Low hasil 1MDB di Amerika Syarikat
 
 
  Terdiam UMNO! Pedas Guan Eng hentam 'Ini bukan maruah individu ini Maruah Negara!'
 
 
  Kejadian memalukan saat bermain tik tok
 
 
  Sudah tukar watak, dulu tak ada macam ni - Kelakar bila speaker Nga Kor Ming perli Shahidan Kassim
 
 
  Ceraikan suami yang lumpuh, 3 tahu kemudian wanita ini menyesal lihat suaminya jadi begini
 
 
  Beli bantal di pasar Malam, tak sangka isi di dalamny a.. Menger ikan!!
 
 
  KJ Letak Jawatan Wataniah, Puncanya Buat Ramai Terkejut!
 
 
  Saya berani kerana benar. Jho Low saya akan bawa balik Malaysia - Najib
 
 
  Menakutkan !! Kampung siang hari kamera rakamkan kejadian yang amat menakutkan .. Tengok berulang-u lang 5 kali baru mula rasa takut
 
 
  Video kejadian aneh tapi nyata