Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Berita baru - Polis jumpa puluhan barangan mewah di 'Rumah Selamat' najib razak

KFRZ Media      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Berita baru - Polis jumpa puluhan barangan mewah di 'Rumah Selamat' najib razak

"Puluhan barangan berjenama dirampas dari rumah di Precint 10 di mana penyiasat percaya telah dibeli dengan wang dari 1MDB," kata sumber itu.

inilah dia satu lagi rumah banglo najib razak yang dikatakan rumah selamat dan tidak diketahui polis. tapi akhirnya hasil risikan polis, rumah ini diketahui juga.

banyak barang barang mewah dijumpai dirumah ini, dan polis mengesyaki, barang barang ini ada kaitan dengan 1MDB, mana mungkin seorang PM mampu membeli barang barang super mewah sebegini.

lihat lah apa kata rakyat :

suzana 2911 - Najib ni bukan menteri. Ni penyamun duri dalam daging negara. Patut serah saja najib dan rosmah pada rakyat yg ajarkan. Kalu dh sejahat ini tak perlu lg guna pakai undang2. Guna saja cara hukum alam.´╗┐

Malaysian Boys pula berkata - Allahu.. Apa yg akan terjadi lagi jika Najib terus memerintah? Sangat mengejutkan bagi rakyat malaysia. Takda sejarah PM malaysia yg pernah buat kerja korupsi macam ni. Ia sangat memalukan malaysia. Aku harap Tun Mahathir membawa 'pelita' yg terang buat malaysia. #HidupTunMahathir´╗┐

pajai - Pdrm kena hati hati kat rumah tu.jika ada coklat jangan makan.itu perangkap najib.

Malik Ishak - Cincin sakti pink colour jumpa x??. bila la agaknya polis nak jumpa cincin sakti puaka mandera guna?

dan pelbagai lagi komen daripada rakyat. rata rata mereka bersyukur akan kejatuhan najib sebagai PM.

sekian.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:
loading...


Trending

  Peguam Negara dedahkan individu terlibat kes pembun uhan Altan tuya...!!
 
 
  Rakyat seb enarnya yang bersalah bukan Najib atau Rosmah - Lokman Noor Adam
 
 
  Bekas Perdana Menteri Dato Seri Najip bakal dipenjara 15 tahun dan sebatan??
 
 
  Heboh!! Suara dajjal mulai didengari di pulau ini
 
 
  Najib dedah beg yang dirampas adalah hadiah daripada m enantunya untuk Rosmah
 
 
  Cemas!! Ditemukan Di Amazon.. D etik-detik Cuba Tangkap Ular Raksasa Buat Semua orang rasa tidak dapat nafas..
 
 
  Trik baru-Cara melihat isi pesan Whatsapp yang telah dihapus si pengirim
 
 
  Bekas PM, Najib tak tahu sumber dana beli barang kemas Rosmah
 
 
  Kes Altantuya sudah selesai semasa pem erintahan saya lagi. Tiada keperluan untuk dibuka semula - Najib
 
 
  Ingat pasangan ini? Begini sosok anaknya dan kehidu pannya sek arang...
 
 


Lain-lain

loading...