Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Berita baru - Polis jumpa puluhan barangan mewah di 'Rumah Selamat' najib razak

2018-06-12      penmarker.com      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Berita baru - Polis jumpa puluhan barangan mewah di 'Rumah Selamat' najib razak

"Puluhan barangan berjenama dirampas dari rumah di Precint 10 di mana penyiasat percaya telah dibeli dengan wang dari 1MDB," kata sumber itu.

inilah dia satu lagi rumah banglo najib razak yang dikatakan rumah selamat dan tidak diketahui polis. tapi akhirnya hasil risikan polis, rumah ini diketahui juga.

banyak barang barang mewah dijumpai dirumah ini, dan polis mengesyaki, barang barang ini ada kaitan dengan 1MDB, mana mungkin seorang PM mampu membeli barang barang super mewah sebegini.

lihat lah apa kata rakyat :

suzana 2911 - Najib ni bukan menteri. Ni penyamun duri dalam daging negara. Patut serah saja najib dan rosmah pada rakyat yg ajarkan. Kalu dh sejahat ini tak perlu lg guna pakai undang2. Guna saja cara hukum alam.

Malaysian Boys pula berkata - Allahu.. Apa yg akan terjadi lagi jika Najib terus memerintah? Sangat mengejutkan bagi rakyat malaysia. Takda sejarah PM malaysia yg pernah buat kerja korupsi macam ni. Ia sangat memalukan malaysia. Aku harap Tun Mahathir membawa 'pelita' yg terang buat malaysia. #HidupTunMahathir

pajai - Pdrm kena hati hati kat rumah tu.jika ada coklat jangan makan.itu perangkap najib.

Malik Ishak - Cincin sakti pink colour jumpa x??. bila la agaknya polis nak jumpa cincin sakti puaka mandera guna?

dan pelbagai lagi komen daripada rakyat. rata rata mereka bersyukur akan kejatuhan najib sebagai PM.

sekian.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  'Nampak U Punya Benda tu Lah' - Netizen Saran Aliff Aziz Tegur Pakaian Isteri
 
 
  Demi wang, Bapa memaksa dia untuk berkahwin dengan seorang datuk tua. Siapa Sangka, Setiap Malam Malam
 
 
  Tergelak Satu Dewan! 'Saya pergi mana-mana Tengok Beg Teringat Rosmah!' - Anwar Ibrahim
 
 
  Hamil Sampai 18 Tahun, Takut Sakit tak mahu jalani operasi.. Nasib wanita ini bikin Ngeri.. Ternyata a naknya...
 
 
  8 Pelakon Cilik Yg Berubah Dan Membesar Mengikut Peredaran Masa...
 
 
  'Gelombang air setinggi pokok kelapa itu 'melompat' masjid dan terbelah apabila melepasi k ubahnya.. kata mangsa
 
 
  Aneh!! Akibat Gempa dan Tsunami, Muncul Kebun Jagung di Kampung Jono Oge Sigi
 
 
  Perhatikan betul betul Apa Yang Jadi... Wa spadalah! Musibah Memang Tiada Sapa Tau Bila D atangnya!
 
 
  Hipokrit Tak Profes ional Lang sung!! - Netizen Kesal Dengan Abah
 
 
  Ini jawapan me ngejutkan Anwar terhadap kritikan manifesto HARAPAN