Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Saya sumpah, saya bukan sengaja nampak tu.. Sudah lihat semua dah..

2018-07-04      Khamaruddin      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Saya sumpah, saya bukan sengaja nampak tu.. Sudah lihat semua dah.. Rupa-rupanya inilah yang terjadi semasa persembahan silap mata tukar baju. Kalau bukan adanya rakaman video ini masih tidak tahu apa yang berlaku sebenarnya. Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang berlaku sebenarnya.

Video di bawah memaparkan seorang ahli silap mata sedang mempersembahkan silap mata tukar baju dengan cepat. Tapi tak sangka orang yang di atas telah tengok rahsia semua dah. Tak sangka mereka buat cam ni rupa-rupanya.. patutlah mereka boleh tukar baju dengan cepat. Banyak orang sangat suka lihat silap mata sebab sangat kagum kalau tidak tahu apa yang mereka lakukan dan trik di sebaliknya.

Nah, mereka kagum kerana anda dapat menipu mereka dengan mudah. Sesetengah orang suka bodoh. Mereka tidak menghargai kemahiran anda tetapi sihir yang anda lakukan. Mereka cuba mencari kaedah. Sebagai contoh Trik Biddle, untuk penonton, satu saat. kad itu adalah antara lima kad dan sekeping yang lain. ia hilang, bagi mereka sihir yang sebenar. Tetapi apabila ia berkembang, mereka menghargai kemahiran anda dengan kad, seperti melihat seseorang melakukan aksi gila.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar pandangan semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Saya sumpah, saya bukan sengaja nampak tu.. Sudah lihat semua dah.. Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Buat perkara cam ni tak malu ke !! Lihat minit 0:43 apa yang gadis ni buat di depan CCTV.. Tidakkah dia tahu ada kamera di sana ??
 
 
  Dapat tahu Azmin Ali umum kemen angan PKR, ini komen mengejutka n Anwar
 
 
  'Eh,cukup lah'.. Wartawan dan orang ramai terkejut melihat reaksi Rosmah..
 
 
  Betul Dr Mahathir nak rombak kabinet? Lihat Apa Lim Guan Eng Cakap..!!
 
 
  Akhirnya! Ellie Suriaty bersuara apabila dikatakan dirinya hanya Berlakon Untuk UMNO
 
 
  Pulanglah sebab Malaysia negara anda, PH bukan BN - Dr Mahathir
 
 
  Anda tidak akan percaya ini yang berlaku saat Tun M tiba di Jepun menerima Anugerah Tertinggi Jepun!!
 
 
  Bercurang dengan Gadis Melayu di Hotel kena Tangkap! Tangan Dia Gementar Bersumpah Masuk Islam !
 
 
  Pilu.. Chat terakhir kekasih sebelum kejadian.
 
 
  Viral !! Cerai Talak 3 Live Pakai Bigo