Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Lelaki ini cuma berdiri di tepi pantai, Tiba-tiba semua orang Meneriaknya dengan KUAT!! Lihat Apa yang terjadi.. Menakutkan

2018-08-06      Khamaruddin      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Lelaki ini cuma berdiri di tepi pantai, Tiba-tiba semua orang Meneriaknya dengan KUAT!! Lihat Apa yang terjadi.. Menakutkan. Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Tepi pantai boleh menjadi tempat yang berbahaya secara alamiah. Tenggelam adalah kemungkinan, walaupun untuk profesional. Sentiasa perhatikan arus laut yang kuat. Gelombang cukup kuat untuk membanting anda ke dasar laut. Papan luncur boleh menjadi peluru dengan cepat, kerana anda boleh menjadi kusut di tali anda. Apabila menonton pelayar berpengalaman memotong melalui air, mudah untuk melihat melayari sebagai sukan yang sangat kurang dalam bahaya.

Lautan mempunyai kekuatan yang sangat kuat dan manusia adalah makhluk tanah secara alamiah. Kami jelas memerlukan oksigen untuk hidup. Jangan biarkan diri anda tertipu dengan berfikir bahawa hanya kerana anda seorang perenang yang baik yang anda dikecualikan dari bahaya ini. Oleh itu, kalau main kat tepi pantai, kalau jumpa ada ombak dan gelombang yang sangat besar, jauhi kan diri dari tepi pantai untuk mengelakkan berlakunya apa-apa kemalangan.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Lelaki ini cuma berdiri di tepi pantai, Tiba-tiba semua orang Meneriaknya dengan KUAT!! Lihat Apa yang terjadi.. Menakutkan. Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Dah tak boleh buat apa, mahkamah tolak rayuan peguam Najib.. Ini nasib Najib sekarang yang Memil ukan!!
 
 
  Orang miskin tak mampu tunggu tahun depan - Dr Mahathir arah Lim Guan Eng buat cam ni..!
 
 
  Ahmad Maslan jangan lompat ke PH - Nurul Izzah
 
 
  Berkomplot dengan UMNO Sabah keluar parti? Ini komen Mahathir yang Menge jutkan!!
 
 
  Akhirnya T erbongkar! Punca Selamet bernikah dengan Nenek Rohaya rup a-rupanya adalah dis ebabkan..!
 
 
  Bila Uqasha Senrose Cakap Kelantan, Pekat Betul..!!
 
 
  Lihat apa terjadi bila Najib keluar Mahkamah! Najib Tak Mahu Buat Sidang Media?
 
 
  Sudah 19 Tahun Menikah, Rahsia isterinya terbongkar ! Tak sangka isterinya ada rahsia sebegini.. Tak kan si suami tak tahu bila buat perkara tu pada waktu malam?
 
 
  Jurukamera tv3 terjatuh dari bot.
 
 
  'Baik Tutup Je UTC tu' Najib Bengang Kerajaan Baru Menyu sahkan Rakyat