Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Tengok persembahan dua budak kampung ni yang amat me ngejutkan.. sungguh hebat!! Orang dewasa pun tidak dapat buat macam mereka

2018-08-09      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Tengok persembahan dua budak kampung ni yang amat mengejutkan.. sungguh hebat!! Orang dewasa pun tidak dapat buat macam mereka. Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Tahukan anda, motorbike boleh buat pelbagai aksi yang sangat hebat yang mengakumkan. Orang yang memiliki motorbike pasti pernah cuba untuk buat aksi-aksi yang hebat. Akan tetapi, bukan semua orang dapat buat cam ni sebab ia memerlukan latihan yang banyak dan semasa latihan dijalankan, akan menyebabkan banyak luka sebab jatuh ke atas jalan raya yang kasar dengan kelajuan tertentu akan menyebabkan kulit cedera sampai berdarah.

Orang yang dalam bidang buat persembahan guna motorbike pasti akan rasa betapa susahnya bila buat latihan. Banyak kemudahan dan alat keselamatan perlu dipakai untuk mengelakkan daripada kecederaan ke atas badan kita. Kalau anda lihat mereka yang buat persembahan kat atas pentas sangat berjaya, anda pasti tidak sangka betapa susahnya mereka buat latihan baru ada keputusan cam ni.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Tengok persembahan dua budak kampung ni yang amat mengejutkan.. sungguh hebat!! Orang dewasa pun tidak dapat buat macam mereka. Mereka buat persembahan langsung tidak pakai alat keselamatan. Jom saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  'Nampak U Punya Benda tu Lah' - Netizen Saran Aliff Aziz Tegur Pakaian Isteri
 
 
  Demi wang, Bapa memaksa dia untuk berkahwin dengan seorang datuk tua. Siapa Sangka, Setiap Malam Malam
 
 
  Tergelak Satu Dewan! 'Saya pergi mana-mana Tengok Beg Teringat Rosmah!' - Anwar Ibrahim
 
 
  Hamil Sampai 18 Tahun, Takut Sakit tak mahu jalani operasi.. Nasib wanita ini bikin Ngeri.. Ternyata a naknya...
 
 
  8 Pelakon Cilik Yg Berubah Dan Membesar Mengikut Peredaran Masa...
 
 
  'Gelombang air setinggi pokok kelapa itu 'melompat' masjid dan terbelah apabila melepasi k ubahnya.. kata mangsa
 
 
  Aneh!! Akibat Gempa dan Tsunami, Muncul Kebun Jagung di Kampung Jono Oge Sigi
 
 
  Perhatikan betul betul Apa Yang Jadi... Wa spadalah! Musibah Memang Tiada Sapa Tau Bila D atangnya!
 
 
  Ini jawapan me ngejutkan Anwar terhadap kritikan manifesto HARAPAN
 
 
  Hipokrit Tak Profes ional Lang sung!! - Netizen Kesal Dengan Abah