Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Memasuki Usia 4 Bulan Begini Kondisi Pertumbuhan Anak Siti Nurhaliza Sekarang!!

2018-08-09      Khamaruddin      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Memasuki Usia 4 Bulan Begini Kondisi Pertumbuhan Anak Siti Nurhaliza Sekarang!! Netizen: "Semogah menjadi anak yg solehah..aamiin´╗┐.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Untuk orang yang ada bayi di rumah. Kalau sudah sampai usia 4 bulan, akan mempunyai perkembangan dan pertumbuhan sebegini. Pada usia empat bulan, perkembangan bayi anda akan mempercepatkan. Seiring dengan pancaindera yang lebih baik, mereka mungkin akan melalui peringkat awal perkembangan ucapan dan bahkan mungkin mempunyai tanda awal gigi pertama mereka.

Bayi anda akan terpesona oleh apa-apa dengan tekstur sekarang - keriting, berkilat, kental atau berbulu. Kebanyakan objek yang mereka sentuh, apa sahaja tekstur mereka, akan terus di mulut mereka. Kadang-kadang mereka akan memukul wajah mereka dengan mainan dan menangis, memandang kamu seolah-olah bertanya, 'Kenapa kamu berbuat demikian, Mum?' Penglihatan mereka benar-benar berlaku sejak beberapa gambar pertama kabur ketika lahir - bayi anda sekarang boleh melihat di seberang bilik, walaupun mereka masih lebih suka melihat perkara yang dekat.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan semata-mata. Sekarang mari sama-sama kita tonton video di bawah. Memasuki Usia 4 Bulan Begini lah Kondisi Pertumbuhan Anak Siti Nurhaliza Sekarang!! Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Dah tak boleh buat apa, mahkamah tolak rayuan peguam Najib.. Ini nasib Najib sekarang yang Memil ukan!!
 
 
  Orang miskin tak mampu tunggu tahun depan - Dr Mahathir arah Lim Guan Eng buat cam ni..!
 
 
  Ahmad Maslan jangan lompat ke PH - Nurul Izzah
 
 
  Berkomplot dengan UMNO Sabah keluar parti? Ini komen Mahathir yang Menge jutkan!!
 
 
  Akhirnya T erbongkar! Punca Selamet bernikah dengan Nenek Rohaya rup a-rupanya adalah dis ebabkan..!
 
 
  Bila Uqasha Senrose Cakap Kelantan, Pekat Betul..!!
 
 
  Lihat apa terjadi bila Najib keluar Mahkamah! Najib Tak Mahu Buat Sidang Media?
 
 
  Sudah 19 Tahun Menikah, Rahsia isterinya terbongkar ! Tak sangka isterinya ada rahsia sebegini.. Tak kan si suami tak tahu bila buat perkara tu pada waktu malam?
 
 
  Jurukamera tv3 terjatuh dari bot.
 
 
  'Baik Tutup Je UTC tu' Najib Bengang Kerajaan Baru Menyu sahkan Rakyat