Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Parlimen huru-hara.. Noh Omar cabar speaker halau beliau, Berat Sebelah! Guan Eng terpaksa STOP!

2018-08-09      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Parlimen Huru-Hara! Noh Omar Cabar Speaker Halau Beliau, Berat Sebelah! Guan Eng Terpaksa STOP! Netizen: "adoi,malu tul la.. org melayu islam tegakkan bende yg salah. dah lah duit org,lepas tu boleh guna sesuka hati.. smpai habis pulak tu." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Mengapa berat sebelah dikatakan tidak baik? Yang berat sebelah kelihatan seperti perkara yang buruk. Secara intuitif, rasionalitas dan objektiviti disamakan-apabila dihadapi dengan soalan yang sukar, nampaknya seperti seorang agen rasional tidak seharusnya mempunyai kecenderungan untuk memihak satu jawapan ke atas yang lain. Sekiranya algoritma baru yang direka untuk mencari objek dalam imej atau mentafsirkan bahasa semula jadi digambarkan sebagai berat sebelah, ia kelihatan seperti algoritma yang lemah.

Dan apabila eksperimen psikologi menunjukkan bahawa orang secara sistematik berat sebelah dalam penghakiman yang mereka bentuk dan keputusan yang mereka buat, kita mula mempersoalkan rasionalitas manusia. Banyak masalah yang paling mencabar yang menyelesaikan manusia dikenali sebagai masalah induktif-masalah di mana jawapan yang betul tidak boleh dikenalpasti secara definitif berdasarkan bukti yang ada.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Parlimen Huru-Hara! Noh Omar Cabar Speaker Halau Beliau, Berat Sebelah! Guan Eng Terpaksa STOP! Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Dah tak boleh buat apa, mahkamah tolak rayuan peguam Najib.. Ini nasib Najib sekarang yang Memil ukan!!
 
 
  Orang miskin tak mampu tunggu tahun depan - Dr Mahathir arah Lim Guan Eng buat cam ni..!
 
 
  Ahmad Maslan jangan lompat ke PH - Nurul Izzah
 
 
  Berkomplot dengan UMNO Sabah keluar parti? Ini komen Mahathir yang Menge jutkan!!
 
 
  Akhirnya T erbongkar! Punca Selamet bernikah dengan Nenek Rohaya rup a-rupanya adalah dis ebabkan..!
 
 
  Bila Uqasha Senrose Cakap Kelantan, Pekat Betul..!!
 
 
  Lihat apa terjadi bila Najib keluar Mahkamah! Najib Tak Mahu Buat Sidang Media?
 
 
  Sudah 19 Tahun Menikah, Rahsia isterinya terbongkar ! Tak sangka isterinya ada rahsia sebegini.. Tak kan si suami tak tahu bila buat perkara tu pada waktu malam?
 
 
  Jurukamera tv3 terjatuh dari bot.
 
 
  'Baik Tutup Je UTC tu' Najib Bengang Kerajaan Baru Menyu sahkan Rakyat