Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Parlimen huru-hara.. Noh Omar cabar speaker halau beliau, Berat Sebelah! Guan Eng terpaksa STOP!

2018-08-09      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Parlimen Huru-Hara! Noh Omar Cabar Speaker Halau Beliau, Berat Sebelah! Guan Eng Terpaksa STOP! Netizen: "adoi,malu tul la.. org melayu islam tegakkan bende yg salah. dah lah duit org,lepas tu boleh guna sesuka hati.. smpai habis pulak tu." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Mengapa berat sebelah dikatakan tidak baik? Yang berat sebelah kelihatan seperti perkara yang buruk. Secara intuitif, rasionalitas dan objektiviti disamakan-apabila dihadapi dengan soalan yang sukar, nampaknya seperti seorang agen rasional tidak seharusnya mempunyai kecenderungan untuk memihak satu jawapan ke atas yang lain. Sekiranya algoritma baru yang direka untuk mencari objek dalam imej atau mentafsirkan bahasa semula jadi digambarkan sebagai berat sebelah, ia kelihatan seperti algoritma yang lemah.

Dan apabila eksperimen psikologi menunjukkan bahawa orang secara sistematik berat sebelah dalam penghakiman yang mereka bentuk dan keputusan yang mereka buat, kita mula mempersoalkan rasionalitas manusia. Banyak masalah yang paling mencabar yang menyelesaikan manusia dikenali sebagai masalah induktif-masalah di mana jawapan yang betul tidak boleh dikenalpasti secara definitif berdasarkan bukti yang ada.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Parlimen Huru-Hara! Noh Omar Cabar Speaker Halau Beliau, Berat Sebelah! Guan Eng Terpaksa STOP! Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Laporan Me ngejutkan dedah perincian bagaimana Jho Low lari dengan isteri, anak.. Rup a-rupanya ada 'Kuasa Besar' sedang mel indungi Jho Low
 
 
  Jawatan PM. Akhirnya Anwar Sendiri Bersuara! Terdiam Terus 'Batu Api'...
 
 
  Azreen Manan Meninggal Dunia
 
 
  Terkejut bila tahu biodata calon Pas PRK Seri Setia!
 
 
  Lihat Cara Billionair Jack Ma Melayan Dr Mahathir di China
 
 
  Tengah malam memandu kat terowong karak.. Tengok apa yang dirak amkan! Lihat saat 46, Sudah lihat 2 kali masih rasa sangat NGERi!
 
 
  Seram..Wan ita ini tiba-tiba 'Hilang' ketika siaran langsung t elevisyen. . Bunian ? Jelmaan atau Hantu ?
 
 
  Tak tahu malu pun... Awek ganggu penumpang lelaki yang duduk sebelah cam ni..
 
 
  Gempar!! KJ Didesak Tinggalkan UMNO Segera
 
 
  Bongkar Habis! Tony Pua dedah rahsia PAC halang Najib dan Jho Low Disiasat