Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

'Kalau saya tak nak duduk' marah pontian

2018-08-10      Muaz bin saat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Assalammualaikum semua dan selamat sejahtera semua, dan selamat datang hari ini dan video kali ini mengisahkan dewan parliman yang menjadi kecoh lagi dan kali ini membabitkan Lim Guan Eng yang sedang membahas atau pun membaca untuk memberi penerangan dan ketika memberi keterangan ketika itulah Pontian bangun dan tak puas hati dengan apa yang di katakan oleh Lim Guan Eng. Namun itu Pontian juga telah buat Speaker marah dan Speaker menguruh Pontian untuk duduk namun Pontian enggan untuk duduk malah ia masih lagi berdiri untuk bercakap dan dewan menjadi kecoh sementara.
Sila tonton video di bawah untuk info yang lebih jelas dan juga saya nak megingatkan supaya share kepada kawan_kawan agar ia dapat menjadi pedoman dan pengajaran kepada semua.
Video ini mengisahkan Pontian yang tidak puas hati ketika Lim Guan Eng berucap di Parlimen di sebabkan rasa tak puas hati ini mengebabkan Pontian bangun dan bantah dengan apa yang dikatakan oleh Lim Guan Eng, atas apa yang dilakukan oleh Pontian itu juga lah mengebabkan Speaker marah dan menyuruh Pontian untuk duduk namun beliau enggan mendengar apa yang di katakan oleh Speaker untuk duduk semula.
Terima kasih kepada semua yang telah support saya jangan lupa untuk tonton video di bawah dan jagan lupa untuk share.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Dah tak boleh buat apa, mahkamah tolak rayuan peguam Najib.. Ini nasib Najib sekarang yang Memil ukan!!
 
 
  Orang miskin tak mampu tunggu tahun depan - Dr Mahathir arah Lim Guan Eng buat cam ni..!
 
 
  Ahmad Maslan jangan lompat ke PH - Nurul Izzah
 
 
  Berkomplot dengan UMNO Sabah keluar parti? Ini komen Mahathir yang Menge jutkan!!
 
 
  Akhirnya T erbongkar! Punca Selamet bernikah dengan Nenek Rohaya rup a-rupanya adalah dis ebabkan..!
 
 
  Bila Uqasha Senrose Cakap Kelantan, Pekat Betul..!!
 
 
  Lihat apa terjadi bila Najib keluar Mahkamah! Najib Tak Mahu Buat Sidang Media?
 
 
  Sudah 19 Tahun Menikah, Rahsia isterinya terbongkar ! Tak sangka isterinya ada rahsia sebegini.. Tak kan si suami tak tahu bila buat perkara tu pada waktu malam?
 
 
  Jurukamera tv3 terjatuh dari bot.
 
 
  Terjawab! Akhirnya Mohamad Hasan Dedah Kenapa Adakan Pertemuan Dengan Tun Mahathir