Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Tengah malam memandu kat terowong karak.. Tengok apa yang dirakamkan! Lihat saat 46, Sudah lihat 2 kali masih rasa sangat NGERi!

2018-08-18      Clement Lucas      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Tengah malam memandu kat terowong karak.. Tengok apa yang dirakamkan! Lihat saat 46, Sudah lihat 2 kali masih rasa sangat NGERi! Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi.

Ramai dari kita mempunyai sensasi aneh tentang melihat bayang-bayang atau bentuk dari sudut mata kita, hanya untuk mereka hilang apabila kita beralih untuk melihat. Dan semasa anda mungkin menjadi salah satu daripada orang-orang yang tidak takut dengan pengalaman paranormal seperti ini, adakah anda pernah berhenti dan bertanya-tanya apa jenis penampakan hantu yang anda hadapi? Mungkin, seperti kebanyakan orang, anda tidak menganggap bahawa terdapat pelbagai jenis hantu di luar sana.

Yang paling biasa dari semua hantu yang dilihat biasanya adalah orang yang mati, seseorang yang anda kenal, ahli keluarga atau mungkin juga tokoh sejarah. Hantu ini boleh bersahabat atau tidak - tetapi sering menunjukkan diri mereka kepada orang lain dalam pelbagai cara. Paling sering dilihat di rumah atau bangunan bersejarah lama, hantu corong atau pusaran sering dikaitkan dengan tempat yang sejuk. Mereka biasanya mengambil bentuk corong berpusing dan kebanyakan ahli paranormal percaya bahawa mereka adalah orang yang dikasihi yang kembali untuk lawatan atau bahkan bekas penduduk rumah.

Apa-apa pun, info di atas adalah secara kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Tengah malam memandu kat terowong karak.. Tengok apa yang dirakamkan! Lihat saat 46, Sudah lihat 2 kali masih rasa sangat NGERi! Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Best siot!! Uqasha Senrose Kena Gomol Dengan Sepupu Lelaki #uqasha #k ontroversi
 
 
  Fuhh!! Boleh Pulak Perdana Ni Main Kejar Kejar Dengan Polis
 
 
  Kereta Baru Ini D ikuburkan Selama 50 Tahun Untuk 'Tujuan' INI.. !!
 
 
  Al-Fatihah Zaibo Meninggal Dunia.. 'Sempat Takbir tiga kali sebelum Rebah..'
 
 
  BIADAP!!.. Jijiknya perbuatan perempuan ni..Hati2 Kalau buat facial muk a..takut jadi macam ni..peremp uan ni tak senonoh betul..
 
 
  Dirakam oleh Kamera Drone, Ratusan Duyung di Laut Membuat Orang Aneh.
 
 
  Pengasuh mengamuk bila bayi pecahkan gelas.. Kucing per tahankan bayi dari pengasuh!
 
 
  Tragis! Detik Tengku Adnan Di Tahan SPRM..!
 
 
  Nak tunjuk HEBAT sangat memotong dekat corner, tu habuan dia
 
 
  Penyelam ini terkejut! Melihat terdapat banyak pat ung-patung di laut, tiba-tiba ternyata ... WOOW