Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Patutlah Jarang Keluar TV, Rupanya Ini Nasib Farid Kamil

2018-10-10      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Patutlah Jarang Keluar TV, Rupanya Ini Nasib Farid Kamil. Netizen: "Sabar itu sgt penting.Ambil contoh mcm Dr Wan Azizah.Mcm mna dia sabar dlm mempertahankan DSAI.Akhirnya allah beri kebahagian mereka sekeluarga.Siapa sangka,wanita berwajah lembut itu, kental hatinya mengharungi dugaan´╗┐.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Banyak orang pasti pelik sangat kenapa Farid kamil sudah lama tidak muncul di depan kaca TV. Ada juga peminat Farid kamil mula rindu dengan artis ini sebab sudah lama beliau tidak munculkan diri, dan tertanya-tanya apa sebabnya. Rupa-rupanya Datuk Farid Kamil kebelakangan ini kurang mendapat tawaran untuk berlakon selepas menghadapi kes tuduhan jenayah di Mahkamah Majistret Petaling Jaya.

Apabila pelakon Datin Diana Danielle diminta untuk mengulas keadaan dan dakwaan suaminya, Diana Danielle mengatakan bahawa mana-mana artis di negara ini, kalau terbabit dalam kontroversi, atau pun ada kes mahkamah akan disenarai hitam secara automatik atau digam oleh pihak-pihak tertentu, dan ini sudah jadi satu budaya dan lumrah dalam industri seni di negara kita. Diana juga turut mengatakan bahawa Farid kebelakangan ini telah menjalani pembedahan di bahagian lutut, dan akibat daripada pembedahan ini, Farid terpaksa rehat selama empat bulan sehingga sembuh sepenuhnya.

Apa-apa pun, jom mari kita tonton video di bawah untuk info selanjutnya. Patutlah Jarang Keluar TV, Rupanya Ini Nasib Farid Kamil. Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Bagai bumi dan langit! Inilah perbezaan pasukan Malaysia dan Indonesia di Piala AFF Suzuki Cup
 
 
  Dah tak boleh buat apa, mahkamah tolak rayuan peguam Najib.. Ini nasib Najib sekarang yang Memil ukan!!
 
 
  Ahmad Maslan jangan lompat ke PH - Nurul Izzah
 
 
  Bila Uqasha Senrose Cakap Kelantan, Pekat Betul..!!
 
 
  Lihat apa terjadi bila Najib keluar Mahkamah! Najib Tak Mahu Buat Sidang Media?
 
 
  Gelagat remaja sekarang memang cam ni ke? Tak malu pon!!
 
 
  Gerimis iringi per semadian 5 sahabat
 
 
  Jurukamera tv3 terjatuh dari bot.
 
 
  Makhluk purba ratusan tahun muncul di gua thailand.
 
 
  'Baik Tutup Je UTC tu' Najib Bengang Kerajaan Baru Menyu sahkan Rakyat