Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Tergelak Satu Dewan! 'Saya pergi mana-mana Tengok Beg Teringat Rosmah!' - Anwar Ibrahim

2018-10-16      Khamaruddin      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Tergelak Satu Dewan! "Saya Pergi Mana-Mana Tengok Beg Teringat Rosmah!" - Anwar Ibrahim. Netizen: "Sy sokong DSAI...yg x nmpk2 lg tu..yg masih x phm2 apa berlaku,bebai sangat!!!.ckp je lh yg korang suka..DSAI ttp the best!!!" Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Video yang dipaparkan di bawah merupakan satu ceramah yang diberikan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum pilihan raya kecil yang berlangsung di Port Dickson. Pada masa itu, beliau sangat sibuk berkempen dan boleh lihat beliau begitu rajin dan boleh bayangkan selepas beliau masuk parlimen pasti akan bekerja keras demi kepentingan rakyat jelata, dan bila beliau menggantikan Tun Dr Mahathir sebab perdana menteri kelak.

Pilihan raya kecil yang berlansung di Port Dickson yang berlangsung beberapa hari yang lalu telah berakhir dan keputusan buat banyak orang teruja di mana Datuk Seri Anwar Ibrahim telah menang dalam pilihan raya kecil tersebut. Bila beliau tahu keputusan di mana beliau sudah menang dalam pilihan raya kecil tersebut, perkara pertama yang dibuat ialah menelefon Tun Dr Mahathir mengenai keputusan pilihan raya kecil tersebut dan Tun Dr Mahathir juga sangat gembira di mana Datuk Seri Anwar Ibrahim telah menang. Dan Datuk Seri Anwar juga telah angkat sumpah dan masuk parlimen.

Jom mari kita tonton video di bawah di mana ceramah yang diberikan oleh Anwar sebelum pilihan raya kecil di Port Dickson. Tergelak Satu Dewan! "Saya Pergi Mana-Mana Tengok Beg Teringat Rosmah!" - Anwar Ibrahim. Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Best siot!! Uqasha Senrose Kena Gomol Dengan Sepupu Lelaki #uqasha #k ontroversi
 
 
  Fuhh!! Boleh Pulak Perdana Ni Main Kejar Kejar Dengan Polis
 
 
  Kereta Baru Ini D ikuburkan Selama 50 Tahun Untuk 'Tujuan' INI.. !!
 
 
  Al-Fatihah Zaibo Meninggal Dunia.. 'Sempat Takbir tiga kali sebelum Rebah..'
 
 
  BIADAP!!.. Jijiknya perbuatan perempuan ni..Hati2 Kalau buat facial muk a..takut jadi macam ni..peremp uan ni tak senonoh betul..
 
 
  Dirakam oleh Kamera Drone, Ratusan Duyung di Laut Membuat Orang Aneh.
 
 
  Pengasuh mengamuk bila bayi pecahkan gelas.. Kucing per tahankan bayi dari pengasuh!
 
 
  Tragis! Detik Tengku Adnan Di Tahan SPRM..!
 
 
  Penyelam ini terkejut! Melihat terdapat banyak pat ung-patung di laut, tiba-tiba ternyata ... WOOW
 
 
  Nak tunjuk HEBAT sangat memotong dekat corner, tu habuan dia