Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Buat Malu!! Niat baik mahu jernihkan hubungan KJ dan Lokman Adam, Bung Moktar 'tersalah alamat'

2018-11-08      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Buat Malu!! Niat baik mahu jernihkan hubungan KJ dan Lokman Adam, Bung Moktar 'tersalah alamat'. Netizen: "Tu lah nak menyibuk sgt kan. Kelakar betul salah tag org lain. mesti budak tu pelik apahal si bung mokhtar ni.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Niatnya nampaknya tulen, bahawa seorang tokoh yang menyampaikan memberi nasihat tentang pentingnya tidak berperang di khalayak ramai. Ahli Parlimen Kinabatangan Datuk Seri Bung Moktar Radin bagaimanapun memilih untuk menyuarakan kata-kata kebijaksanaannya di Twitter, dan membuat kesilapan menanda akaun yang salah.

"Sayang saya @khairiKJ_ @LokmanAdam Saya tahu kita mempunyai kebebasan bersuara, tetapi kita tetap bersikap terbuka di depan umum, kita perlu memberi tumpuan kepada matlamat kita," kata Bung Moktar.

Walaupun ternyata tweetnya diarahkan kepada Khairy Jamaluddin dan ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Lokman Noor Adam, beliau menyebut pengendali twitter salah untuk Ahli Parlimen Rembau. KJ lain yang mungkin bukan seorang ahli politik dan pasti tidak bangun pagi ini menjangkakan untuk menerima nasihat tentang bagaimana tidak baik untuk berhujah secara terbuka dengan Lokman, menghantar Bung Moktar jawapan ringkas. "Sila nyatakan orang yang betul," kata Khairi itu. Apa yang menarik untuk diperhatikan ialah, seperti pada masa akhbar, tweet asal Bung Moktar mendapat hanya Retweets 63 sahaja.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Saat memal ukan..! Tak sangka akan berlaku kejadian seperti ini
 
 
  'Tak sangka rambut hajah karat jugak !' — Terupload foto freehair, NEELOFA jadi bahan Makcik Puaka
 
 
  Kejutan Kayveas: 'Saya penyokong Dr M dan Anwar' ! Lihat apa yang dia cakap..
 
 
  Harap Dr. M tidak berdendam - Najib
 
 
  Terkini : Tengku Abdullah Tiada Komen! Tunku Azizah Menangis
 
 
  Kena Karma! Doktor muda ini dipecat setelah menyerang pemandu Uber yang malang ini
 
 
  Terkini: Kenyataan Berani Mak Cik! 'Mahathir Pun Tak Betul!'
 
 
  Dia menembak sendiri dengan senapang di dalam air.. Saat peluru pancut keluar, semua orang lihat sampai tidak berani ber nafas..!
 
 
  Wanita ini pura-pura tidur saat mertua masuk biliknya, lalu hal yang tak disangka ini terjad i..!
 
 
  Masyaallah !!..Antara Tsunami Terburuk Dalam Sejarah