Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Nak tunjuk HEBAT sangat memotong dekat corner, tu habuan dia

2018-11-15      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Nak tunjuk HEBAT sangat memotong dekat corner, tu habuan dia. Netizen: "Tu makan diaa.... dr hdup lbh baik mmpos je lh org2 mcm ni. Hdup pn mnyusah kn org ramai. Klu kne kreta depan tu td, x ke mnyusah kn org.... bangang..." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Kelajuan masih merupakan faktor yang paling biasa dalam kemalangan jalan raya maut, menyumbang lebih daripada separuh daripada semua kematian jalan raya setiap tahun. Ia mungkin tidak kelihatan seperti banyak, tetapi memandu walaupun beberapa kilometer sejam di atas had laju sangat meningkatkan risiko kemalangan. Ramai daripada kita menipu sedikit ketika memandu. Kami fikir bahawa walaupun had laju adalah 60 km / j polis tidak akan menarik kami jika kami duduk di 65. Jadi kami dengan senang hati membiarkan speedo hover tepat di atas had laju, tidak menyedari bahawa dengan berbuat demikian kami sangat membesarkan peluang kami daripada terhempas.

Walaupun penurunan kecil dalam kelajuan dapat mengurangkan peluang atau keterukan kemalangan. Oleh itu, kita harus memandu dengan kelajuan yang selamat dan jangan bawa terlalu laju dan fikirkan lah orang yang anda sayangi. Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Nak tunjuk HEBAT sangat memotong dekat corner, tu habuan dia. Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Detik - Perginya Muhamad Adib 'Al F atihah'..
 
 
  Mengejutka n! Ini Jawapan Tun Dr Mahathir Isu Nurul Izzah Letak Jawatan!
 
 
  Menggempar kan!! Sedang solat tahajjud dituduh mencuri, lelaki dipukul sehingga Meninggal Dunia di masjid..
 
 
  TERGEMPAR! ! Ultras harimau malaya selamat kan isteri Tan cheng hoe dari amukkan penyokong vietnam.
 
 
  Tutup periuk nasi pence ramah... ini jawab Mujahid yang Menge jutkan!!
 
 
  Pemimpin Umno keluar parti antara punca Nurul Izzah letak jawatan
 
 
  Nurul Izzah letak jawatan, negara rugi RM47 bilion
 
 
  Sungguh me ngharukan. . sewaktu pemakaman saudara Adib, anggota bomba yang terkorban dengan penuh tragis..
 
 
  Terkini : Hiba Hati Seorang Bapa - Muhammad Adib
 
 
  Manusia yang mengaku sebagai tuhan..