Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

REAL !! Motor berkuasa tinggi yang ingin memotong bas,lepas tu bas buat macam ni....

2018-11-24      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

REAL !! Motor berkuasa tinggi yang ingin memotong bas,lepas tu bas buat macam ni.... Netizen: "bas tak salah brader.. dia duduk lorong betul . motor tu yg bangang.. taruh nyawa.. dah tentu2 motor laluan di lorong sebelah paling kiri.. sisi kecik brader oi.. bkn naik superbike nak main line tengah . kenderaan kecik tu mengalah lah.. kang tak pasal2 jadi biskut. tukang rakam ni pun sengal.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi.

Video yang dipaparkan di bawah menunjukkan seorang motor ingin potong bas. Bila pemandu bas tu lihat motor tu cuba nak potong dia, pemandu bas tu pun bawa laju tidak mahu motor itu potong dia. Kuasa motor mana dapat bertanding dengan kuasa bas. Kalau bas bawa laju memang motor itu tidak dapat potong bas tu kan. Lepas beberapa percubaan, motor tu rasa tidak dapat potong sudah, terus slow kan motor dan memandu di belakang bas.

Selepas video ini dimuat naik ke youtube, telah menimbulkan perbincangan yang hangat di kalangan netizen. Ada yang mengatakan bas tu harus bagi laluan kepada motor tu sebab motor tu telah cuba potong dan adalah sangat bahaya di tengah-tengah jalan sana. Ada juga yang menyokong pemandu bas tersebut dan mengatakan pemandu bas tu tidak bersalah sebab pemandu bas memandu di lorong dia sendiri. Apa pendapat korang?

Jom mari kita tonton video di bawah. REAL !! Motor berkuasa tinggi yang ingin memotong bas,lepas tu bas buat macam ni.... Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Detik - Perginya Muhamad Adib 'Al F atihah'..
 
 
  Mengejutka n! Ini Jawapan Tun Dr Mahathir Isu Nurul Izzah Letak Jawatan!
 
 
  Menggempar kan!! Sedang solat tahajjud dituduh mencuri, lelaki dipukul sehingga Meninggal Dunia di masjid..
 
 
  TERGEMPAR! ! Ultras harimau malaya selamat kan isteri Tan cheng hoe dari amukkan penyokong vietnam.
 
 
  Tutup periuk nasi pence ramah... ini jawab Mujahid yang Menge jutkan!!
 
 
  Pemimpin Umno keluar parti antara punca Nurul Izzah letak jawatan
 
 
  Sungguh me ngharukan. . sewaktu pemakaman saudara Adib, anggota bomba yang terkorban dengan penuh tragis..
 
 
  Nurul Izzah letak jawatan, negara rugi RM47 bilion
 
 
  Terkini : Hiba Hati Seorang Bapa - Muhammad Adib
 
 
  Manusia yang mengaku sebagai tuhan..