Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Habis kali Ini..! Kumpulan jururawat sedang kumpul dana mahu saman Linda Rafar.. Ini Kenyataan Balas Linda Rafar ..!

2018-12-31      Khamaruddin      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Habis kali Ini..! Kumpulan jururawat sendang kumpul dana mahu saman Linda Rafar.. Ini Pula Kenyataan Balas Linda Rafar! Netizen: "linda.. di malaysia ni.. nurse kerajaan tu di anggap maksum.. x boleh di tegur.. sbb tu walaupun ramai yg pernah kena dgn nurse mulut puaka.. semua diam je sbb x nak kena mcm linda ni lah.. xpe,Allah maha Kuasa n maha adil.. moga Allah balas jua perbuatan x elok nurse2 yg biadab dgn pesakit atau waris pesakit.. mereka mgkin menang di dunia.. tp akhirat belum tentu.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Kejadian yang dialamai oleh Linda Rafar telah menjadi heboh di mana ibunya yang berada di hospital tidak mendapat layanan yang baik oleh jururawat di hospital. Ibunya masuk ke hospital kerana kena jangkitan lepas digigit tiga bulan yang lalu. Menurut Linda, perminta untuk tolong ibunya untuk tukar cadar untuk ibunya tidak diendahkan oleh jururawat, dan ini telah menimbulkan rasa tidak puas hati Linda Rafar. Kementerian kesihatan malaysia juga mula melibatkan diri dan memandang serius terhadap layanan jururawat di hospital tersebut.

Jom mari sama-sama kita tonton video di bawah untuk info yang lebih lanjut dan lengkap. Habis kali Ini..! Kumpulan jururawat sendang kumpul dana mahu saman Linda Rafar.. Ini Pula Kenyataan Balas Linda Rafar! Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Saat memal ukan..! Tak sangka akan berlaku kejadian seperti ini
 
 
  'Tak sangka rambut hajah karat jugak !' — Terupload foto freehair, NEELOFA jadi bahan Makcik Puaka
 
 
  Kejutan Kayveas: 'Saya penyokong Dr M dan Anwar' ! Lihat apa yang dia cakap..
 
 
  Harap Dr. M tidak berdendam - Najib
 
 
  Terkini : Tengku Abdullah Tiada Komen! Tunku Azizah Menangis
 
 
  Kena Karma! Doktor muda ini dipecat setelah menyerang pemandu Uber yang malang ini
 
 
  Terkini: Kenyataan Berani Mak Cik! 'Mahathir Pun Tak Betul!'
 
 
  Dia menembak sendiri dengan senapang di dalam air.. Saat peluru pancut keluar, semua orang lihat sampai tidak berani ber nafas..!
 
 
  Wanita ini pura-pura tidur saat mertua masuk biliknya, lalu hal yang tak disangka ini terjad i..!
 
 
  Masyaallah !!..Antara Tsunami Terburuk Dalam Sejarah