Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Awek cun kat shopping mall.. Tiba-tiba buat cam ni semasa beli barang! Tak takut orang tengok ke...

Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Pusat membeli-belah (shopping mall) ialah tempat untuk membeli barang. Masih ingat zaman dulu shopping mall adalah tidak ada air conditioner, dan saiz pun kecil sangat. Nak lepak kat sana pun tak banyak tempat boleh jalan.

Sekarang zaman sudah tidak sama dengan zaman dulu dah. Ada peniaga yang kaya dan ada pandangan jauh, telah bila shopping mall kompleks yang sangat besar, dan dilengkapi dengan air conditioner supaya dapat menarik banyak orang datang ke shopping mall kompleks mereka, justeru dapat meningkatkan jualan dalam shopping mall mereka.

Orang yang lepak kat shopping mall pun ada banyak jenis jugak. Kebanyakan orang yang lepak kat shopping mall sebenarnya suka keadaan air conditioner, mereka tidak membeli barang. Ini dinamakan dalam perkataan mat salleh, iaitu window shopping.

Tapi ada juga orang yang kaya-kaya lepak kat shopping mall kompleks juga. Mereka beli barang-barang yang banyak dan mahal, justeru meningkatkan jualan dalam shopping mall tersebut.

Ada jugak orang seperti youtuber, mereka suka buat rakaman video untuk kongsi kehidupan mereka. Contoh ialah awek cun yang terdapat dalam video ni. Awek cun nie dikatakan berasal dari negara thailand. Dia suka rakam video dan muat naik kat laman sosial. Mari sama-sama tengok apa dia buat dalam shopping mall buat semua orang rasa sangat pelik.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

loading...


Trending

  Zahid Hamidi tuntut wang UMNO, Ini Jawapan PADU ketua polis negara!
 
 
  Keinsafan Rosmah dan Najib terserlah ketika melawat Bazaar Ramadhan
 
 
  Beginilah Nasib Zahid Sejak Akhi r-Akhir Ini
 
 
  DS Wan Azizah mula dipersoal netizen bawak suami dan anak naik Kapal Terbang Kerajaan. Ini Jawab Izzah
 
 
  Lagi Orang Kuat UMNO Dah Letak Jawatan
 
 
  Raja dari segala Bomoh iaitu Raja Bomoh buat Gempaq ke rumah Najib - mampukah dia ..?
 
 
  Harga Terkini Lesen Memandu
 
 
  Ini Bukti Anwar Ibrahim Tak Salah Guna Jet Kerajaan, Respek!
 
 
  Akhirnya ! Tun M ' dedah permainan kotor b end in pru14 '
 
 
  Rambut Rosmah Ter sangkut di Pintu kereta - Sedih & Pilu
 
 


Lain-lain

loading...