Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Belum sampai sebulan kahwin isteri abam kecewa & sakit hati...

2017-12-29      Muhammad iskandar bin abdullah      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Belum sampai sebulan kahwin isteri abam kecewa & sakit hati...

sapa yang tak kenal dengan pelawak ini yang bernama abam dari kumpulan bocey baru baru ini kita dikabar kan dengan satu berita yang sangat mengembirakan kerana pelawak ini telah bertemu jodoh pilihannya dan melangsungkan perkahwinan dan perkahwinan diantara mereka berdua cukup meria kerana banyak rakan rakan dan juga sahabat sahabatnya yang hadir dalam majlis perkahwinan mereka

Dan baru baru ini orang ramai dikabar kan lagi satu berita yang kurang menyenangkan kerana dikatakan isteri kepada pelawak ini sangat kecewa dan sakit hati dengan komen komen yang kurang menyenangkan bagi mereka berdua kerana belum sampai sebulan mereka berdua bernikah dah ada cerita cerita yang boleh merosak kan rumah tangga mereka berdua kerana ada orang yang tidak bertanggung jawab telah menyebarkan berita berita yang tidak betul ke dalam media sosial dan mengecam pasangan ini

Kerana dikatakan pasangan ini tidak sepadan dan amat jauh perbezaan di antara bereka berdua di sebab kah hal itu isteri kepada pelawak ini amat sakit hati dan marah kepada orang yang tidak bertanggung jawab ini kerana memburuk memburukkan hubungan mereka berdua namun isteri kepada pelawak ini tetap tabah kerana dia tau dunia artis ini memang banyak dugaannya

Kalau anda semua nak tau apa cerita seterusnya tentang video ini tonton video ini sampai habis supaya anda semua dapat informasi yang sebenar lagi tepat..jom layan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Penyanyi kumpulan Iklim, Saleem kini sakit teruk? Inilah keadaan terkini beliau
 
 
  Viral! Manusia Berubah Menjadi Buaya Sebuah Kejadian B enar.Lihat Videonya.. . Subhanal lah!
 
 
  (Video) Ada pokok pandan kat rumah? Sangat beruntung sebab pokok ni s ebenarnya. ..
 
 
  Mengejutka n! Menteri Besar Pahang Buka Mulut Isu Farid Kamil
 
 
  (Video) Ustaz tampil komen isu jantina Sajat! Macam ni baru betul, bukan macam Papagomo tu..
 
 
  Ingatkan Ikan! Para nelayan ini ketaku tan, ternyata t angkapanny a mengejut kan semua...
 
 
  Kubur ulama Indonesia di Makkah digali semula, pe merintah Saudi terkejut melihat pe nampakan ini...
 
 
  Kantoi! Rupa rupanya dalam diam Papagomo ni Geng Kunyit? Tengok video ni sebagai bukti !
 
 
  Kini PPIM & Mufti Perak pula mahu ambil tindakan tegas pada Sajat, Faiz Roslan, Riz Ulala...
 
 
  Achey Buat Hal! Bukan main laju bawak RXZ pergi majlis Abam Bocey, siap bawak Teddy Bear Besar!