Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Lelaki ini letakkan cctv dirumah rakam isterinya ketika dia keluar beker ja..Sekali di tengok hasil rakamannya Dia Terduduk Terkejut Besar! Sungguh tak dia sangka..

2018-01-02      videoviral      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Lelaki ini letakkan cctv dirumah rakam isterinya ketika dia keluar bekerja..Sekali di tengok hasil rakamannya Dia Terduduk Terkejut Besar! Sungguh tak dia sangka..

Membina hidup berumahtangga bukan nya sesuatu yang mudah tak kira samada suami mahu pun isteri semuanya perlukan kecekalan dan pergorbanan melaksanakan tanggungjawab tak kira suami atau pun isteri.

Apalagi jika pasangan suami isteri itu sudah memiliki anak. Memang besar tanggungjawab yang perlu di laksanakan terutama bagi seorang isteri yang memegang peranan utama menjaga dan mengurus anak di samping tugas utama isteri mengurus rumahtangga ketika suami keluar bekerja mencari nafkah.

Memang besar dan berat sebenarnya tanggungjawab yang di pikul oleh seseorang yang bergelar isteri dan juga ibu.

Seperti apa yang dipaparkan salaam video ini dimana seorang suami yang ingin sangat tahu apa yang dibuat isterinya sehari hari ketika dia keluar bekerja. Si suami diam diam memasang cctv dirumah untuk merakam apa yang di buat isterinya.

Sekali dia melihat hasil rakaman cctv yang di pasang..si suami sungguh benar benar terkejut dan terkedu melihat apa yang di lakukan isterinya sehari hari. Ternyata dia rasa sebak,kasihan dan menitiskan airmata betapa beratnya tanggungjawab yang dipikul oleh isterinya di rumah ketika dia bekerja di luar.

Jom saksikan video ini semoga berguna.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Penyanyi kumpulan Iklim, Saleem kini sakit teruk? Inilah keadaan terkini beliau
 
 
  Viral! Manusia Berubah Menjadi Buaya Sebuah Kejadian B enar.Lihat Videonya.. . Subhanal lah!
 
 
  (Video) Ada pokok pandan kat rumah? Sangat beruntung sebab pokok ni s ebenarnya. ..
 
 
  Mengejutka n! Menteri Besar Pahang Buka Mulut Isu Farid Kamil
 
 
  (Video) Ustaz tampil komen isu jantina Sajat! Macam ni baru betul, bukan macam Papagomo tu..
 
 
  Ingatkan Ikan! Para nelayan ini ketaku tan, ternyata t angkapanny a mengejut kan semua...
 
 
  Kubur ulama Indonesia di Makkah digali semula, pe merintah Saudi terkejut melihat pe nampakan ini...
 
 
  Kantoi! Rupa rupanya dalam diam Papagomo ni Geng Kunyit? Tengok video ni sebagai bukti !
 
 
  Kini PPIM & Mufti Perak pula mahu ambil tindakan tegas pada Sajat, Faiz Roslan, Riz Ulala...
 
 
  Achey Buat Hal! Bukan main laju bawak RXZ pergi majlis Abam Bocey, siap bawak Teddy Bear Besar!