Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Terlalu Asyik Berselfie Lelaki ini Tak Sedar Ada Kejadian Mengejutkan sedang berlaku di b elakangnya.D ah zoom baru terperanjat!

2018-01-02      Hot Vids      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Terlalu Asyik Berselfie Lelaki ini Tak Sedar Ada Kejadian Mengejutkan Sedang Berlaku di Belakangnya.Dah zoom baru terperanjat!

SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS TONTON VIDEONYA JIKA ANDA KESUNTUKAN MASA UNTUK MEMBACA

Baru baru ini ada sekeping gambar yang berlegar dan viral di media sosial.Gambar itu adalah gambar selfie seorang lelaki yang sedang menghabiskan cutinya bersama beberapa sahabatnya.

Sekali pandang tak ada apa apa yang aneh atau pelik dengan gambar tersebut.Ia kelihatan biasa sahaja.Malah dia pun tak sehensem mana pun.Yang kita nampak mungkin seorang lelaki yang begitu yakin berposing di depan kamera dengan isyarat tangan "peace".Itu sahaja.

Kelihatan pemandangan di belakang lelaki itu memang indah menghijau dengan dihiasi bukit bukau dan gunung ganang. Lelaki itu sedang berada di kawasan tanah tinggi yang menjadi tumpuan pelancong.


Justeru mengapa foto ini menjadi tular seantero maya? Memang sekilas gambar ini nampak biasa sahaja. Tapi jika kita lebih teliti melihat dengan tekun,ternyata ada benda yang sedang terbang di belakang lelaki berjaket putih dengan kacamata gaya terbaru ini.

Cuba alihkan pandangan anda di sebelah kiri belakang lelaki ini.Kelihatan ternampak wajah panik seorang makcik yang sedang berjuang menyelamatkan telefonya dari terjatuh ke gaung curam itu.Rupanya makcik tu terlepas handphone nya dari tangan dan tak tahu lah apa nasib telefion makcik tu.

Apa pun semoga makcik tu berjaya menyelamatkan telefonnya dari menjadi korban kelalaian sendiri..huhu.

:::
VIDEO BIKIN PANAS

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Penyanyi kumpulan Iklim, Saleem kini sakit teruk? Inilah keadaan terkini beliau
 
 
  Viral! Manusia Berubah Menjadi Buaya Sebuah Kejadian B enar.Lihat Videonya.. . Subhanal lah!
 
 
  (Video) Ada pokok pandan kat rumah? Sangat beruntung sebab pokok ni s ebenarnya. ..
 
 
  Mengejutka n! Menteri Besar Pahang Buka Mulut Isu Farid Kamil
 
 
  (Video) Ustaz tampil komen isu jantina Sajat! Macam ni baru betul, bukan macam Papagomo tu..
 
 
  Ingatkan Ikan! Para nelayan ini ketaku tan, ternyata t angkapanny a mengejut kan semua...
 
 
  Kubur ulama Indonesia di Makkah digali semula, pe merintah Saudi terkejut melihat pe nampakan ini...
 
 
  Kantoi! Rupa rupanya dalam diam Papagomo ni Geng Kunyit? Tengok video ni sebagai bukti !
 
 
  Kini PPIM & Mufti Perak pula mahu ambil tindakan tegas pada Sajat, Faiz Roslan, Riz Ulala...
 
 
  Achey Buat Hal! Bukan main laju bawak RXZ pergi majlis Abam Bocey, siap bawak Teddy Bear Besar!