Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Ditemui kereta lama di dasar Dan au..ketika m emeriksanya Polis ini Terkejut Habis Lihat Apa yang Ada di dalam. Ya Ampun..

2018-01-04      videoviral      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Ditemui Kereta Lama Di dasar Danau..ketika memeriksanya Polis ini Terkejut Habis Lihat Apa yang Ada di dalam. Ya Ampun..

Kejadian dalam video ini di laporkan berlaku di sebuah danau di Oklahoma Amerika Syarikat di mana pekerja patrol yang sedang menguji alat sonar mereka secara tak sengaja menemui dua buah kereta lama yang sudah tebal berkarat dan di penuhi lumpur.

Penemuan itu mengejutkan warga setempat kerana danau itu merupakan tempat yang terkenal untuk warga beriadah dan juga sebagai kawasan memancing yang popular.

Pihak berkuasa berusaha menaikkan dua buah kereta itu ke darat. Setelah berhasil ternyata dua kereta itu adalah kereta lama iaitu kereta yang berusia berpuluh tahun lagi. Satu kereta model camaro tahun 1970 an dan satu lagi Chevrolet keluaran 1950 an.

Namun yang cukup mengejutkan pihak polis apabila memeriksa kedua dua kereta itu.

Ternyata mereka terkejut habis bila melihat apa yang ada dalam kedua dua kereta. Setiap satu kereta masing masing ditemui 3 mayat yang hanya tinggal tulang sahaja. Ngeri sekali apa yang mereka temui.

Setelah menyiasat lebih lanjut polis mengesahkan ada data yang pernah di rekod kan tentang 6 0rang yang hilang ketika berpergian dengan kereta sekitar tahun 70 an.

Ke enam enam mayat yang tinggal tulang itu di bawa untuk pemeriksaan untuk mengesahkan identiti.

Jom saksikan penemuan yang sempat menghebohkan warga oklahoma ini.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Penyanyi kumpulan Iklim, Saleem kini sakit teruk? Inilah keadaan terkini beliau
 
 
  Viral! Manusia Berubah Menjadi Buaya Sebuah Kejadian B enar.Lihat Videonya.. . Subhanal lah!
 
 
  (Video) Ada pokok pandan kat rumah? Sangat beruntung sebab pokok ni s ebenarnya. ..
 
 
  Mengejutka n! Menteri Besar Pahang Buka Mulut Isu Farid Kamil
 
 
  (Video) Ustaz tampil komen isu jantina Sajat! Macam ni baru betul, bukan macam Papagomo tu..
 
 
  Ingatkan Ikan! Para nelayan ini ketaku tan, ternyata t angkapanny a mengejut kan semua...
 
 
  Kubur ulama Indonesia di Makkah digali semula, pe merintah Saudi terkejut melihat pe nampakan ini...
 
 
  Kantoi! Rupa rupanya dalam diam Papagomo ni Geng Kunyit? Tengok video ni sebagai bukti !
 
 
  Kini PPIM & Mufti Perak pula mahu ambil tindakan tegas pada Sajat, Faiz Roslan, Riz Ulala...
 
 
  Achey Buat Hal! Bukan main laju bawak RXZ pergi majlis Abam Bocey, siap bawak Teddy Bear Besar!