Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Luahan Aidil buat Rita,Lama dah tersimpan akhirnya terkeluar juga..

2018-01-06      LayanVideo      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Selamat menonton video informasi ,gaya hidup,isu semasa,hiburan,seram lawak,dan lain lain.
Jangan lupa like fb fanpage kami dibawah Layan Video.

Luahan Aidil buat Rita,Lama dah tersimpan akhirnya terkeluar juga..

Seorang pelakon yang bernama Rita telah mendengar kata kata luahan Aidil sekarang ini membuatkan Rita tidak dapat menahan sebak.sesungguhnya melihat wajah Aidil yang begitu tenang .bagaimana setelah sekian lama segala duka dan lara,sudah lama menyimpan .Akhirnya apa yang Aidil memberitahu Rita .dari pihak mahkamah iaitu menyuruh pemain bola sepak Aidil Zafuan membayar segala apa yang tunggakan nafkan kepada Rita Rudaini.iaitu bekas isterinya.Berjumlah sebanyak
Rm 68,530.dan juga bayaran kos guaman selama hasil perbicaraan berlangsung.Sesungguhnya ramai yang amat terkejut dengan apa keputusan Aidil Zakuan selama ini .sangat buat Rita Rudaini dan anak anaknya.Aidil Zakuan kini bersikap positif.dengan hati yang terbuka.Mungkin ini lah satu satunya yang berjumlah itu buat bekas isterinya dan anak anak nya.Aidil Zakuan kini menurut segala perintah hakim di mahkamah itu.dan tidak membahtah segala apa yang di beritahu oleh hakim itu.Mahkamah juga ada memberitahu Aidil Zakuan tempoh untuk selesai segalanya dalam masa 45 hari.semoga anda terhibur,ini adalah cerita semata mata,
Anda juga boleh share di fb atau dilaman sosial yang lain.
Terima kasih kerana sudi menonton.

Jangan lupa like Fb fanpage kami dibawah.Layan Video

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Penyanyi kumpulan Iklim, Saleem kini sakit teruk? Inilah keadaan terkini beliau
 
 
  Viral! Manusia Berubah Menjadi Buaya Sebuah Kejadian B enar.Lihat Videonya.. . Subhanal lah!
 
 
  (Video) Ada pokok pandan kat rumah? Sangat beruntung sebab pokok ni s ebenarnya. ..
 
 
  Mengejutka n! Menteri Besar Pahang Buka Mulut Isu Farid Kamil
 
 
  (Video) Ustaz tampil komen isu jantina Sajat! Macam ni baru betul, bukan macam Papagomo tu..
 
 
  Ingatkan Ikan! Para nelayan ini ketaku tan, ternyata t angkapanny a mengejut kan semua...
 
 
  Kubur ulama Indonesia di Makkah digali semula, pe merintah Saudi terkejut melihat pe nampakan ini...
 
 
  Kantoi! Rupa rupanya dalam diam Papagomo ni Geng Kunyit? Tengok video ni sebagai bukti !
 
 
  Kini PPIM & Mufti Perak pula mahu ambil tindakan tegas pada Sajat, Faiz Roslan, Riz Ulala...
 
 
  Achey Buat Hal! Bukan main laju bawak RXZ pergi majlis Abam Bocey, siap bawak Teddy Bear Besar!