Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Kenapa ada kereta di tengah hutan? Dua remaja yang menemuinya terkejut bila mereka periksa di dalam ada yang membuat mereka ternganga tak percaya!!

2018-01-07      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Sebuah misteri di dalam hutan kini berhasil dijumpa oleh dua remaja yang berlepak kat dalam hutan. Bila mereka lepak kat hutan, mereka jumpa sesuatu yang tak patut muncul di dalam hutan.

Mereka menemui sebuah kereta di tengah hutan. Kereta yang mereka temui nampaknya terperangkat di dalam hutan, kereta itu pun langsung buat kedua-dua remaja tu curiga dan berusaha memeriksa keadaan kereta tersebut. Setelah diperiksa, kedua-dua remaja yang tadi jumpa dalam kereta tersebut rupa-rupanya ada seorang pemuda.

Pemuda tersebut telah tersesat di dalam hutan selama dua hari. Ini buat kedua-dua remaja tu terkejut!! Sudah dua hari, maksudnya pemuda tu tidak makan selama dua hari dah. Tapi mereka periksan pemuda tu, pemuda tu pun nampak cam baik-baik sahaja. Kedua-dua remaja pun terus menghubungi ibu bapa pemuda tu, sebab sudah dua hari tersesat di dalam hutan, bateri telefon bimbit pemuda tu pun juga habis dah.

Punca yang menyebabkan pemuda tu sesat di dalam hutan tidak dapat dikenal pasti. Tapi yang penting ialah kalau nak lepak kat hutan, harus lah cari kawan atau sekumpulan orang bersama-sama, kalau ada sesuatu yang berlaku, ada orang boleh tolong. Kat dalam hutan juga sangat bahaya, takut nanti kalau ada harimau ke binatang buas ke datang susah nanti. Tonton video ni untuk info yang selanjutnya.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Nur Sajat dedahkan identiti s ebenarnya, beliau adalah lelaki atau perem puan?
 
 
  'Nampak U Punya Benda tu Lah' - Netizen Saran Aliff Aziz Tegur Pakaian Isteri
 
 
  Video tular aksi berlagak KJ bila bersalam dengan Menteri Belia dan Sukan, YB Saddiq
 
 
  Parlimen 2018: Pasir Salak Marah Azmin Ali Buat Anwar Ibrahim Tersenyum
 
 
  Anwar jawab kritikan terhadap manifesto HARAPAN
 
 
  Jutaan orang menangis melihat ini!! 10 P ernikahan manusia dengan haiwan Bikin HEBOH Dunia
 
 
  Demi wang, Bapa memaksa dia untuk berkahwin dengan seorang datuk tua. Siapa Sangka, Setiap Malam Malam
 
 
  Tergelak Satu Dewan! 'Saya pergi mana-mana Tengok Beg Teringat Rosmah!' - Anwar Ibrahim
 
 
  Kontraktor dengan Penyanyi Cantik mereka Terbang dengan CRV ke jurang sedalam 200 meter
 
 
  Selamat datang ke Kampung Ular..