Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Kenapa ada kereta di tengah hutan? Dua remaja yang menemuinya terkejut bila mereka periksa di dalam ada yang membuat mereka ternganga tak percaya!!

2018-01-07      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Sebuah misteri di dalam hutan kini berhasil dijumpa oleh dua remaja yang berlepak kat dalam hutan. Bila mereka lepak kat hutan, mereka jumpa sesuatu yang tak patut muncul di dalam hutan.

Mereka menemui sebuah kereta di tengah hutan. Kereta yang mereka temui nampaknya terperangkat di dalam hutan, kereta itu pun langsung buat kedua-dua remaja tu curiga dan berusaha memeriksa keadaan kereta tersebut. Setelah diperiksa, kedua-dua remaja yang tadi jumpa dalam kereta tersebut rupa-rupanya ada seorang pemuda.

Pemuda tersebut telah tersesat di dalam hutan selama dua hari. Ini buat kedua-dua remaja tu terkejut!! Sudah dua hari, maksudnya pemuda tu tidak makan selama dua hari dah. Tapi mereka periksan pemuda tu, pemuda tu pun nampak cam baik-baik sahaja. Kedua-dua remaja pun terus menghubungi ibu bapa pemuda tu, sebab sudah dua hari tersesat di dalam hutan, bateri telefon bimbit pemuda tu pun juga habis dah.

Punca yang menyebabkan pemuda tu sesat di dalam hutan tidak dapat dikenal pasti. Tapi yang penting ialah kalau nak lepak kat hutan, harus lah cari kawan atau sekumpulan orang bersama-sama, kalau ada sesuatu yang berlaku, ada orang boleh tolong. Kat dalam hutan juga sangat bahaya, takut nanti kalau ada harimau ke binatang buas ke datang susah nanti. Tonton video ni untuk info yang selanjutnya.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  'Tak sangka rambut hajah karat jugak !' — Terupload foto freehair, NEELOFA jadi bahan Makcik Puaka
 
 
  Kejutan Kayveas: 'Saya penyokong Dr M dan Anwar' ! Lihat apa yang dia cakap..
 
 
  Harap Dr. M tidak berdendam - Najib
 
 
  Terkini : Tengku Abdullah Tiada Komen! Tunku Azizah Menangis
 
 
  Kena Karma! Doktor muda ini dipecat setelah menyerang pemandu Uber yang malang ini
 
 
  Terkini: Kenyataan Berani Mak Cik! 'Mahathir Pun Tak Betul!'
 
 
  Masyaallah !!..Antara Tsunami Terburuk Dalam Sejarah
 
 
  Menakutkan Orang! Pekerja buka keranda nak check, baru saja buka terus Terkejut Sampai Lompat Jauh!
 
 
  Detik - Gelaran Di Tarik ! Sesuatu Terjadi Lihat ....
 
 
  Terkini: Kenapa Najib kini jadi Kaki Troll ?? Ini jawapa nnya...