Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Kenapa ada kereta di tengah hutan? Dua remaja yang menemuinya terkejut bila mereka periksa di dalam ada yang membuat mereka ternganga tak percaya!!

2018-01-07      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Sebuah misteri di dalam hutan kini berhasil dijumpa oleh dua remaja yang berlepak kat dalam hutan. Bila mereka lepak kat hutan, mereka jumpa sesuatu yang tak patut muncul di dalam hutan.

Mereka menemui sebuah kereta di tengah hutan. Kereta yang mereka temui nampaknya terperangkat di dalam hutan, kereta itu pun langsung buat kedua-dua remaja tu curiga dan berusaha memeriksa keadaan kereta tersebut. Setelah diperiksa, kedua-dua remaja yang tadi jumpa dalam kereta tersebut rupa-rupanya ada seorang pemuda.

Pemuda tersebut telah tersesat di dalam hutan selama dua hari. Ini buat kedua-dua remaja tu terkejut!! Sudah dua hari, maksudnya pemuda tu tidak makan selama dua hari dah. Tapi mereka periksan pemuda tu, pemuda tu pun nampak cam baik-baik sahaja. Kedua-dua remaja pun terus menghubungi ibu bapa pemuda tu, sebab sudah dua hari tersesat di dalam hutan, bateri telefon bimbit pemuda tu pun juga habis dah.

Punca yang menyebabkan pemuda tu sesat di dalam hutan tidak dapat dikenal pasti. Tapi yang penting ialah kalau nak lepak kat hutan, harus lah cari kawan atau sekumpulan orang bersama-sama, kalau ada sesuatu yang berlaku, ada orang boleh tolong. Kat dalam hutan juga sangat bahaya, takut nanti kalau ada harimau ke binatang buas ke datang susah nanti. Tonton video ni untuk info yang selanjutnya.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Penyanyi kumpulan Iklim, Saleem kini sakit teruk? Inilah keadaan terkini beliau
 
 
  Viral! Manusia Berubah Menjadi Buaya Sebuah Kejadian B enar.Lihat Videonya.. . Subhanal lah!
 
 
  (Video) Ada pokok pandan kat rumah? Sangat beruntung sebab pokok ni s ebenarnya. ..
 
 
  Mengejutka n! Menteri Besar Pahang Buka Mulut Isu Farid Kamil
 
 
  (Video) Ustaz tampil komen isu jantina Sajat! Macam ni baru betul, bukan macam Papagomo tu..
 
 
  Ingatkan Ikan! Para nelayan ini ketaku tan, ternyata t angkapanny a mengejut kan semua...
 
 
  Kubur ulama Indonesia di Makkah digali semula, pe merintah Saudi terkejut melihat pe nampakan ini...
 
 
  Kantoi! Rupa rupanya dalam diam Papagomo ni Geng Kunyit? Tengok video ni sebagai bukti !
 
 
  Kini PPIM & Mufti Perak pula mahu ambil tindakan tegas pada Sajat, Faiz Roslan, Riz Ulala...
 
 
  Achey Buat Hal! Bukan main laju bawak RXZ pergi majlis Abam Bocey, siap bawak Teddy Bear Besar!