Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Lepas Dato Jalal , Liza Abdullah pulak Nikah lagi, Tahniah!

2018-01-09      LayanVideo      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Assalamualaikum.selamat kembali di video channel fakta fakta hiburan,informasi,gaya hidup,isu semasa,seram,lucu dan lain lain lagi,
Jika anda tidak mahu membacanya anda boleh scroll sampai bawah menonton video ini.
Jangan lupa like fb fanpage kami dibawah.Layan Video,

Lepas Dato Jalal , Liza Abdullah pulak Nikah lagi, Tahniah!

Pelakon Liza Abdullah di kata kan berkahwin ramai yang tidak tahu.bahawa pernikahannya pada masa itu ,di thailand,pada sidang media laman sosial ketika itu bahawa Liza Abdullah sudah pun nikah.Liza sekarang menjadi perhatian wartawan ketika Anugerah skrin 2017.Menurut kata Liza memberi tahu kisah cerita itu ,dan tidak mahu menjadikan bahan gosip,sekarang di sudah mencecah usianya 50 tahun,dikatakan tidak manis .Tahniah buat beliau.semoga anda terhibur dengan cerita ini.jika anda ingin terus menonton anda boleh scroll dibawah pasti ada cerita yang menarik,pasti anda akan tengok berulang ulang kali,hahaha
Anda juga boleh share di fb atau dilaman media yang lain.ada lagi cerita yang buat anda terhibur,banyak yang boleh ditonton,sama ada lucu,seram dan sebagainya.
Jika ada sebarang cadangan atau pertanyaan anda juga boleh berhubung dengan web admin,sekian terima kasih kerana sudi menonton cerita ini.sekian.

Jangan lupa like Fb fanpage kami dibawah.Layan Video

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Penyanyi kumpulan Iklim, Saleem kini sakit teruk? Inilah keadaan terkini beliau
 
 
  Viral! Manusia Berubah Menjadi Buaya Sebuah Kejadian B enar.Lihat Videonya.. . Subhanal lah!
 
 
  (Video) Ada pokok pandan kat rumah? Sangat beruntung sebab pokok ni s ebenarnya. ..
 
 
  Mengejutka n! Menteri Besar Pahang Buka Mulut Isu Farid Kamil
 
 
  (Video) Ustaz tampil komen isu jantina Sajat! Macam ni baru betul, bukan macam Papagomo tu..
 
 
  Ingatkan Ikan! Para nelayan ini ketaku tan, ternyata t angkapanny a mengejut kan semua...
 
 
  Kubur ulama Indonesia di Makkah digali semula, pe merintah Saudi terkejut melihat pe nampakan ini...
 
 
  Kantoi! Rupa rupanya dalam diam Papagomo ni Geng Kunyit? Tengok video ni sebagai bukti !
 
 
  Kini PPIM & Mufti Perak pula mahu ambil tindakan tegas pada Sajat, Faiz Roslan, Riz Ulala...
 
 
  Achey Buat Hal! Bukan main laju bawak RXZ pergi majlis Abam Bocey, siap bawak Teddy Bear Besar!