Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Datuk Aliff Syukri Pun Teruja waktu pergi melawat Banglo Mewah Datuk Sri Vida..

2018-01-09      LayanVideo      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Assalamualaikum
Selamat datang ke video channel ini video informasi,gaya hidup,hiburan,lucu,seram,dan lain lain,
Jika anda tidak mahu membaca ,boleh scroll sampai bawah,lihat cerita ini.
Jangan lupa like fb fanpage kami dibawah,Layan Video.

Datuk Alif Syukri Pun Teruja waktu pergi melawat Banglo Mewah Datuk Sri Vida..

Datuk Alif Syukri pergi ke rumah selebriti Pelakon ,Pengacara,Pelawak.Datuk Sri Vida.Apabila Alif Sampai dan masuk rumah Datuk Sri Vida ,sungguh terkujut dengan suasana didalam rumah Datuk Sri Vida.Sambil itu Datuk berbual dengan Datuk Sri Vida.sambil membuat kelakar ,hahaha.Ramai yang ada di dalam Rumah Datuk Sri Vida itu.saling bertanya soalan yang sangat terkejut.ada dalam ni calon calonnya..sambil itu mereka di dalam rumah datuk Sri Vida,bernyanyi2 dan lain.Datuk Alif tengok segala koleksi beg beg tangan Datuk Sri Vida,Datuk Alif Merasakan Cemburu dengan Datuk Sri Vida..pasti kita akan kena berusaha sesuatu apa yang kita inginkan sesuatu barang2 atau apa2 sahaja.Datuk Alif terus Rasa teruja masa Datuk Alif pergi Melawat Banglo Mewah itu.semoga anda terhibur dengan kisah cerita ini.
Jika anda ingin menonton cerita yang lebih menarik boleh scroll sampai ke bawah.
Anda juga boleh share di fb atau di laman media yang lain.sekian.

Jangan lupa Like Fb page kami dibawah.
Layan Video.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Penyanyi kumpulan Iklim, Saleem kini sakit teruk? Inilah keadaan terkini beliau
 
 
  Viral! Manusia Berubah Menjadi Buaya Sebuah Kejadian B enar.Lihat Videonya.. . Subhanal lah!
 
 
  (Video) Ada pokok pandan kat rumah? Sangat beruntung sebab pokok ni s ebenarnya. ..
 
 
  Mengejutka n! Menteri Besar Pahang Buka Mulut Isu Farid Kamil
 
 
  (Video) Ustaz tampil komen isu jantina Sajat! Macam ni baru betul, bukan macam Papagomo tu..
 
 
  Ingatkan Ikan! Para nelayan ini ketaku tan, ternyata t angkapanny a mengejut kan semua...
 
 
  Kubur ulama Indonesia di Makkah digali semula, pe merintah Saudi terkejut melihat pe nampakan ini...
 
 
  Kantoi! Rupa rupanya dalam diam Papagomo ni Geng Kunyit? Tengok video ni sebagai bukti !
 
 
  Kini PPIM & Mufti Perak pula mahu ambil tindakan tegas pada Sajat, Faiz Roslan, Riz Ulala...
 
 
  Achey Buat Hal! Bukan main laju bawak RXZ pergi majlis Abam Bocey, siap bawak Teddy Bear Besar!