Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Nenek Tua jual mee yang sungguh Sedap Sekali ..Laris jualan nenek Tapi Orang orang Terkejut Lihat Di dapur Nenek! Astaga patutlah mee nenek sedap rupa rupanya..

2018-01-10      videoviral      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Nenek Tua jual mee yang sungguh Sedap Sekali..Laris jualan nenek Tapi Orang orang Terkejut Lihat Di dapur Nenek! Astaga patutlah mee nenek sedap rupa rupanya..

Kisah yang di paparkan dalam video ini mengenai seorang nenek tua yang membuka warung mee yang ternyata warung nenek cukup laris dan dikunjungi ramai pelanggan tiap tiap hari.

Tapi yang menghairankan orang orang yang membeli mee nenek ..walaupun mee nenek sedap sekali dan cukup laris tapi nenek cuma menghadkan menjual mee nya hanya sebanyak 100 mangkuk sehari saja.

Orang ramai memang penasaran sekali..pertama kerana kesedapan mee nenek dan kedua kerana nenek tetap menghadkan mee yang dijual hanya 100 mangkuk saja sehari tak lebih tak kurang.

Ramai antara orang orang yang selalu membeli mee nenek penasaran mahu mengetahui rahsia nenek rahsia di dapur nenek sehingga mee nenek sungguh sedap sekali.

Ada yang berkata pernah dengan suara perempuan menangis di dapur nenek. Hingga akhirnya orang orang sepakat untuk menyerbu warung nenek Dan melihat APA yang ada di dapur nya.

Lalu mereka menyerbu dapur nenek Dan kerana tidak tahan nenek akhirnya membuka pintu dapurnya maka terbongkarlah rahsia yang ingin di ketahui orang orang selama ini.

Apa ya rahsia nenek hingga mee nya sungguh sedap sekali. Jom kita tengok.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Penyanyi kumpulan Iklim, Saleem kini sakit teruk? Inilah keadaan terkini beliau
 
 
  Viral! Manusia Berubah Menjadi Buaya Sebuah Kejadian B enar.Lihat Videonya.. . Subhanal lah!
 
 
  (Video) Ada pokok pandan kat rumah? Sangat beruntung sebab pokok ni s ebenarnya. ..
 
 
  Mengejutka n! Menteri Besar Pahang Buka Mulut Isu Farid Kamil
 
 
  (Video) Ustaz tampil komen isu jantina Sajat! Macam ni baru betul, bukan macam Papagomo tu..
 
 
  Ingatkan Ikan! Para nelayan ini ketaku tan, ternyata t angkapanny a mengejut kan semua...
 
 
  Kubur ulama Indonesia di Makkah digali semula, pe merintah Saudi terkejut melihat pe nampakan ini...
 
 
  Kantoi! Rupa rupanya dalam diam Papagomo ni Geng Kunyit? Tengok video ni sebagai bukti !
 
 
  Kini PPIM & Mufti Perak pula mahu ambil tindakan tegas pada Sajat, Faiz Roslan, Riz Ulala...
 
 
  Achey Buat Hal! Bukan main laju bawak RXZ pergi majlis Abam Bocey, siap bawak Teddy Bear Besar!