Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Gaya Hidup

Ibu ini sembelih ayam pelihar aannya..namu n ketika membelah usus ayamnya dia tiba tiba terduduk tak percaya! Wow betulkah apa yang ditemui nya..

2018-01-12      videoviral      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Ibu ini sembelih ayam peliharaannya..namun ketika membelah usus ayamnya dia tiba tiba terduduk tak percaya! Wow betulkah apa yang ditemuinya..

Kejadian dalam video ini dikatakan telah berlaku di negara China di mana seorang penduduk desa yang memelihara beberapa ekor ayam sebagai haiwan ternakan.

Namun dia cukup hairan kerana antara semua ayam ayam nya ada seekor yang tidak pandai membesar padahal makanan Dan minuman cukup di beri seperti ayam ayam yang lain.

Oleh kerana ayam itu tidak pandai membesar seperti ayam nya yang lain IBU ini memutuskan untuk menyembelih saja ayam itu.

Setelah di sembelih ketika mau memotong ayam untuk di jadikan lauk..Dan ketika membelah usus ayamnya itu IBU INI benar benar cukup Terkejut melihat ada sebanyak 25 butir batu yang berwarna kuning keemasan dalam usus ayamnya.

25 butir batu itu adalah permata ayam seperti yang disebut oleh orang orang yang tahu mengenainya.
Setelah berita ibu ini menemui permata ayam tersebar tidak lama ada seorang usahawan yang mengutus khabar ingin membeli permata ayam itu dan minta untuk melihat nya.

Setelah usahawan itu melihat permata ayam itu Dan diperiksa ketulenannya dia mengatakan sanggup membayar dengan harga jutaan untuk membeli nya.

Wow siapa sangka kan nasib IBU ini berubah sekelip mata hanya kerana seekor ayam peliharaannya yang disangka tidak berguna.

Jom kita saksikan.

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Penyanyi kumpulan Iklim, Saleem kini sakit teruk? Inilah keadaan terkini beliau
 
 
  Viral! Manusia Berubah Menjadi Buaya Sebuah Kejadian B enar.Lihat Videonya.. . Subhanal lah!
 
 
  (Video) Ada pokok pandan kat rumah? Sangat beruntung sebab pokok ni s ebenarnya. ..
 
 
  Mengejutka n! Menteri Besar Pahang Buka Mulut Isu Farid Kamil
 
 
  (Video) Ustaz tampil komen isu jantina Sajat! Macam ni baru betul, bukan macam Papagomo tu..
 
 
  Ingatkan Ikan! Para nelayan ini ketaku tan, ternyata t angkapanny a mengejut kan semua...
 
 
  Kubur ulama Indonesia di Makkah digali semula, pe merintah Saudi terkejut melihat pe nampakan ini...
 
 
  Kantoi! Rupa rupanya dalam diam Papagomo ni Geng Kunyit? Tengok video ni sebagai bukti !
 
 
  Kini PPIM & Mufti Perak pula mahu ambil tindakan tegas pada Sajat, Faiz Roslan, Riz Ulala...
 
 
  Achey Buat Hal! Bukan main laju bawak RXZ pergi majlis Abam Bocey, siap bawak Teddy Bear Besar!