Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Tahniah..anu ar zain telah menamatkan zaman bujang nya...

Muhammad iskandar bin abdullah      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Tahniah anuar zain telah menamatkan zaman bujangnya...

Amat mengejut kan kerana artis ini sudah lama membujang dan kini artis ini sudah pun bernikah dengan pilihannya sendiri.memang ramai diantara peminat anuar zain ini rasa terkejut apa bila mendengar berita yang artis kesayangan mereka ini telah melangsung kan perkahwinan tampah pengetahuan peminat peminat nya dan ramai diantara peminat anuar zain ini rasa kecewa dengan sikap anuar zian kerana tidak berkongsi dengan peminat tentang berita yang gembira itu

Walau bagai mana pun peminat anuar zain tetap mendoa kan agar hubungan diantara mereka berdua kekal hinggah ke janah dan mereka memang tidak menyangka yang anuar zain ini akan menamat kan zaman bujangnya kerana beliau tidak pernah mencerita kan hal perabadinya kepada peminatnya dan beliau juga tidak pernah berkongsi sebarang maklumat tentang hubungannya dengan pasangannya itu dalam media social

Sapa tak kenal anuar zain yang sememangnya kegilaan ramai gadis cantik di luar sana dan menjadi pujaan setiap gadis kerana beliau mempunyi suara yang cukup merdu dan lunak itu membuat kan ramai gadis cantik tergila gilakannya tapi sayang kerana artis kesayangan mereka ini pun sudah melangsung kan perkahwinan mereka secara tertutup

Kalau anda semua nak tahu apa cerita seterusnya tentang video ini tonton video ini sampai habis supaya anda semua dapat informasi yang sebenar lagi tepat..jom layan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

loading...


Trending

  Luar dalam buruk kedut macam lace beropol,Ro zita Che Wan sound padu Zaihani Zain.
 
 
  Lepas isu Zul Ariffi n,Syafiq Kyle dedah perangai sebenar Bapa Zahirah Macwilson terhadap dirinya.
 
 
  Ayahnya hairan bila anaknya tiap hari pergi main digunung.. sekali disiasat Dia Terkejut! Wah..ini m ainannya..
 
 
  Kelakar bila Shila Amzah kena usik selepas akad nikah.
 
 
  'Dah Nampak Tu, Diam Jelah' - Lana Nordin
 
 
  Senaman mingguan, Full HD
 
 
  Viral!! Azri AF Di penjara, Salma Mentor Meraung di Mahkamah..
 
 
  'Satu Persatu Dia Tangga lkan...' Gambar Terbaru Neelofa Jadi Tanda Tanya
 
 
  Wanita sedang bermain dengan anak kat rumah. CCTV tidak sengaja rakamkan saat yang mengerikan ! Menakutk an banyak orang!
 
 
  Ayu! Akak RX-Z buat apa tu?
 
 


Lain-lain

loading...