Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Pemandu Myvi kurang ajar... Kalau korang apa korang akan buat kat pemandu tu

2018-02-03      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Video ini memaparkan sikap seorang pemandu yang memandu kereta model myvi, di mana sikapnya dikatakan kurang ajar. Lihat cara dia memandu telah mencetuskan kemarahan orang lain. Nasib baik belakang ada orang sempat rakamkan apa yang telah berlaku.. baru lah membongkarkan kelakuan pemandu kereta myvi yang tidak baik tu.

Cuba lah lihat sendiri, pemandu kereta myvi tu tengok ada kereta di depan tidak dapat bawa laju, lepas tu dia bertindak untuk masukkan ke lorong kecemasan supaya tidak tunggu lama kat sana. Tapi tahukah pemandu myvi tu, lorong kecemasan adalah untuk kenderaan seperti ambulans untuk memandu kat lorong sana, sebab ambulans bawa pesakit, dan mungkin pesakit yang perlu mendapat rawatan secepat mungkin. Kalau banyak orang buat cam tindakan pemandu myvi tu, maka ambulans tidak dapat bergerak dan melengahkan masa untuk memberi rawatan kepada pesakit. Kalau ada apa-apa berlaku terhadap pesakit tu siapa yang akan tanggung jawab.

Oleh tu, sebagai pengguna jalan raya yang bijak, kita tidak patut menggunakan lorong kecemasan supaya kalau ada ambulans mau guna lorong kecemasan tu, tidak ada kereta kat sana blok kereta ambulans yang sedang menjalankan tugas.

Jom sama-sama kita saksikan kelakuan pemandu myvi yang dikatakan kurang ajar tu, apa yang akan kamu buat kalau lihat kejadian cam ni?

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Laporan Me ngejutkan dedah perincian bagaimana Jho Low lari dengan isteri, anak.. Rup a-rupanya ada 'Kuasa Besar' sedang mel indungi Jho Low
 
 
  Jawatan PM. Akhirnya Anwar Sendiri Bersuara! Terdiam Terus 'Batu Api'...
 
 
  Azreen Manan Meninggal Dunia
 
 
  Terkejut bila tahu biodata calon Pas PRK Seri Setia!
 
 
  Lihat Cara Billionair Jack Ma Melayan Dr Mahathir di China
 
 
  Tengah malam memandu kat terowong karak.. Tengok apa yang dirak amkan! Lihat saat 46, Sudah lihat 2 kali masih rasa sangat NGERi!
 
 
  Seram..Wan ita ini tiba-tiba 'Hilang' ketika siaran langsung t elevisyen. . Bunian ? Jelmaan atau Hantu ?
 
 
  Tak tahu malu pun... Awek ganggu penumpang lelaki yang duduk sebelah cam ni..
 
 
  Gempar!! KJ Didesak Tinggalkan UMNO Segera
 
 
  Bongkar Habis! Tony Pua dedah rahsia PAC halang Najib dan Jho Low Disiasat