Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Pemandu Myvi kurang ajar... Kalau korang apa korang akan buat kat pemandu tu

2018-02-03      Video Hangat      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Video ini memaparkan sikap seorang pemandu yang memandu kereta model myvi, di mana sikapnya dikatakan kurang ajar. Lihat cara dia memandu telah mencetuskan kemarahan orang lain. Nasib baik belakang ada orang sempat rakamkan apa yang telah berlaku.. baru lah membongkarkan kelakuan pemandu kereta myvi yang tidak baik tu.

Cuba lah lihat sendiri, pemandu kereta myvi tu tengok ada kereta di depan tidak dapat bawa laju, lepas tu dia bertindak untuk masukkan ke lorong kecemasan supaya tidak tunggu lama kat sana. Tapi tahukah pemandu myvi tu, lorong kecemasan adalah untuk kenderaan seperti ambulans untuk memandu kat lorong sana, sebab ambulans bawa pesakit, dan mungkin pesakit yang perlu mendapat rawatan secepat mungkin. Kalau banyak orang buat cam tindakan pemandu myvi tu, maka ambulans tidak dapat bergerak dan melengahkan masa untuk memberi rawatan kepada pesakit. Kalau ada apa-apa berlaku terhadap pesakit tu siapa yang akan tanggung jawab.

Oleh tu, sebagai pengguna jalan raya yang bijak, kita tidak patut menggunakan lorong kecemasan supaya kalau ada ambulans mau guna lorong kecemasan tu, tidak ada kereta kat sana blok kereta ambulans yang sedang menjalankan tugas.

Jom sama-sama kita saksikan kelakuan pemandu myvi yang dikatakan kurang ajar tu, apa yang akan kamu buat kalau lihat kejadian cam ni?

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:

Video yang mungkin anda suka

Trending

  Dulu Sufian Suhaimi 'T inggalkan Bekas Kekasih Demi Elfira' Kini ..??
 
 
  naik helik opter pun putus juga k..berita putus tunang Elfira jadi bahan lawak
 
 
  bukan saya sorang yang kena, nelydia pun kena j ugak-farid kamil
 
 
  Tampak seperti gubuk reot, tak disangka isi didala mnya menge jutkan..
 
 
  Akhirnya Suffian Suhaimi tampil jawab statement ibu Elfira Loy tentang isu Putus Tunang
 
 
  Tak malu ya? Kelakuan gadis ni kat dalam subway buat orang geleng kepala...
 
 
  Harap Anak saya Ditemukan Lelaki Jujur, ' Ibu Buka mulut putus Tunang dengan Sufian Suhaimi.
 
 
  Astaqfirul lah.. Kat masjid dia pun boleh buat... Nasib baik pegawai cepat bertindak
 
 
  Viral misteri - Seorang lelaki menggakui telah menj elejahi sehingga ke tahun 2118
 
 
  lori terpa njang di dunia!!